Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 534.00 -1.11%    ALK 7,277.39 -0.99%    GRNT 780.00 -0.44%    KMB 2,630.26 -1.28%    LOTO 582.00 -3%    MPT 26,337.50 -0.03%    OHB 4,600.00 -5.18%    RMDEN14 92.20 0%    RMDEN15 94.90 -0.11%    SBT 1,928.00 -2.97%    STB 916.57 -0.33%    TEL 270.00 -0.71%    TNB 13,407.59 -0.48%    TPLF 1,560.00 -1.48%    ZPKO 2,601.00 0%    

Проблеми со производите или гаранциите – каде да се пожалите?

Време: 15:15

Датум: мај 19, 2017

Категорија: ЕКОНОМИЈА

Муштеријата е секогаш во право – оваа изрека не е целосно точна во реалноста. Македонците не се доволно информирани, најчесто не знаат кога и каде треба да се обратат доколку купат неисправен и несоодветен производ, велат од

Само во 2016-та до Организацијата на потрошувачи на Македонија (ОПМ) стигнале 3.658 поплаки што е за речиси 1.000 повеќе во однос на 2015-та.

„Во првиот квартал на 2017-та година во се поголем број решија да се обратат до нас преку електронската пошта за советувања, социјалните мрежи и формуларот на веб страницата на ОПМ. Ги охрабруваме потрошувачите да ги користат овие методи на комуникација како поефикасни и побрзи, но секако се уште сме достапни и преку конвенционалните начини за советување преку телефонскиот број 02 / 3179 – 592“ велат во ОПМ.

Граѓаните најчесто се жалеле на неквалитетни производи кои се расипале непосредно по купувањето како и за непочитување на гарантните рокови.

Во ОПМ објаснуваат и дека често се случува потрошувачите да добијат одговор од сервисот дека производот им е механички оштетен и да им биде прекината гаранцијата, и покрај тоа што во повеќето случаи потрошувачите тврделе дека нема никакво оштетување.

Најчесто проблеми има при сервисирање на мали кујнски производи – блендери, миксери и слично. Според поплаките, и покрај тоа што овие апарати го имаат најкусиот законски утврден рок од 6 месеци, често се расипуваат и во првите 2 месеци, по што следат континуирани сервисирања кои скоро секогаш траат по 30 дена.

„Апелираме до потрошувачите, во вакви случаи да бараат продолжување на гарантниот рок, поради тоа што согласно Законот за заштита на потрошувачите, гарантниот рок на производот се продолжува за онолку време колку што истиот е даден на сервисирање. Потрошувачите секогаш мора да бараат да им биде даден сервисен налог со точни датуми на предавање и примање на производот, што е единствен доказ за извршеното сервисирање“ велат во ОПМ.

Граѓаните може да побараат совет и да се пожалат на одреден производ или услуга секој работен ден од 10.30 до 14.00 часот на телефонскиот број на ОПМ: 02 / 3179 – 592.

Освен организацијата на потрошувачи и повеќе државни органи воведоа директни телефонски линии за пријавување на неправилности.

Расипана или храна со изминат рок се пријавува во Агенцијата за храна на 0800 3 22 22.

Високи телефонски сметки или лоша услуга од телекомуникациските оператори се пријавува во Агенцијата за електронски комуникации на 190.

Неиздавање фискална сметка и слични проблеми се пријавуваат до Државниот пазарен инспекторат на 02 / 3220 – 547.

К. Н.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Без автомобили од утре на Водно

    Без автомобили од утре на Водно

    Најавената забрана за движење на возила на патот до Средно Водно ќе се воведе од утре, и ќе важи секој викенд и за време на…

  • Одржан Инфо ден во Кочани

    Одржан Инфо ден во Кочани

    Наставници и професори, општинската администрација и активисти во граѓанскиот сектор земаа учество на Инфо денот одржан во Кочани како дел од  циклусот на промотивни активности…

  • Етериумот забележа рекорден раст

    Етериумот забележа рекорден раст

    Етер – виртуелната валута на блокчејн технологијата Етериум, постојано се зголемува. Најголемиот конкурент на биткоинот постигна цена максимум од 425.55 долари за време на трговијата…

  • Акција за чистење во општина Кисела Вода

    Акција за чистење во општина Кисела Вода

    Општина Кисела Вода преку Секторот за месна самоуправа и социјална заштита денеска почна со акција за расчистување на дел од својата територија. Сезонските работници ангажирани…

  • Живот по региони: скопјани се побогати, пехчевци и делчевци се посиромашни

    Живот по региони: скопјани се побогати, пехчевци и делчевци се посиромашни

    Скопје останува центарот на Македонија во секоја смисла на зборот – главниот град има најголема продуктивност и највисоки плати. Регионалните разлики наместо да се намалуваат…

  • Кај Бардовци и Злокуќани нова еко населба

    Кај Бардовци и Злокуќани нова еко населба

    Општина Карпош ќе стане првата локална самоуправа која ќе го примени концептот за еко населба која ќе користи обновливи извори на енергија. Ова, било главната…

  • Децата со говорни проблеми ќе добијат бесплатни прегледи

    Децата со говорни проблеми ќе добијат бесплатни прегледи

    Под мотото „Да им помогнеме на децата со говорни проблеми“ здружението „Интеракција плус“ од Скопје организира нова голема акција, која ќе трае до 31 декември…

  • Градот Скопје објави јавен повик за финансирање проекти од културата

    Градот Скопје објави јавен повик за финансирање проекти од културата

    Град Скопје го објави јавниот повик за финансирање проекти и активности од областа на културата од интерес на Градoт за 2018 година, на кој може…

  • Бербата на првиот македонски канабис заврши, следува екстракцијата

    Бербата на првиот македонски канабис заврши, следува екстракцијата

    Бербата на првиот медицински канабис одгледан во Македонија е завршена, по што следува високософистициран технолошки процес со кој ќе се произведе екстракт од канабисот и…

  • Домашното производство на електрична енергија учествува со 71.2 % во бруто-домашната потрошувачка  на електрична енергијa

    Домашното производство на електрична енергија учествува со 71.2 % во бруто-домашната потрошувачка на електрична енергијa

    Според податоците на Државниот завод за статистика, во септември 2017 година, во Република Македонија, вкупната потрошувачка по видови енергенти изнесува: 506 157 МWh електрична енергија,…