Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,096.07 -0.03%    KJUBI 1,545.00 3%    KMB 2,349.22 0.11%    MPT 23,028.57 -2.24%    REPL 38,500.00 1.32%    RMDEN15 92.50 0%    SBT 1,100.00 5.77%    STB 455.00 -0.1%    TNB 7,050.00 -0.05%    USJE 20,501.00 0%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Дали сметате дека и вие можете да бидете претприемач?

    Дали сметате дека и вие можете да бидете претприемач?

    Да се има сопствен бизнис кој всушност ќе биде успешен бизнис и кој ќе ви носи доволно пари за да не морате повеќе да зависите…

  • 7 детали на кои не им е местото во вашето CV

    7 детали на кои не им е местото во вашето CV

    Работодавците кои вработуваат добиваат стотици биографии и пријави за работа и сосема е јасно дека „опстануваат“ само оние најквалитетните. Можеби сте најдобрата личност за понудената…

  • „Украдете“ ги овие нешта од срамежливите луѓе

    „Украдете“ ги овие нешта од срамежливите луѓе

    Срамежливоста се поврзува со негативното однесување – со тешкотиите во одржувањето на контакт со очите, со чувството на пониженост и отуѓеност. Иако срамежливоста најчесто е…

  • Дали шефот е одговорен за вашиот не (успех)?

    Дали шефот е одговорен за вашиот не (успех)?

    Односот со шефот има големо влијание на успехот на вработените и нивното задоволство на работа. Постојат неколку видови на шефови. Прочитајте како да се справите…

  • Џек Ма: Како успеав?! (видео)

    Џек Ма: Како успеав?! (видео)

    Бизнис Инсајдер објави видео од минатогодишниот Светски економски форум во кое Џек Ма говори како успеал. Во интервјуто, основачот на ИТ гигантот Џек Ма опиша…

  • Зошто понекогаш носиме погрешни одлуки?

    Зошто понекогаш носиме погрешни одлуки?

    Не морате да бидете искусен психолог за да ја разберете важноста на одлучувањето. Од рано наутро сите донесуваме некакви одлуки – што да облечеме, по…

  • Дали и на Вас шефот ви создава главоболки?

    Дали и на Вас шефот ви создава главоболки?

    Дали шефот ви задава главоболки на работното место, поради што сте станале несигурни? Не е секогаш се така црно… Иако критиките и поголемиот обем на…

  • Неколку методи за штедење пари

    Неколку методи за штедење пари

    Постојат многу методи како да се заштедат пари. Оние кои сакаат да заштедат пари можат да воведат различни лимити на секојдневните трошоци и на тој…

  • Овие совети за работа никогаш не ги слушајте!

    Овие совети за работа никогаш не ги слушајте!

    Веројатно барем еднаш сте го слушнале ова – „следи ги своите соништа и тие ќе се остварат“, но ова е веројатно еден од најлошите совети…

  • Како да ја добиете работата – совет од човек кој вработува 100 луѓе неделно

    Како да ја добиете работата – совет од човек кој вработува 100 луѓе неделно

    Google секоја недела вработува 100 нови луѓе, а Ласло Бок како потпретседател на човекови ресурси во компанијата е задолжен за донесување на одлука кој е,…