Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,100.00 0.95%    GRNT 537.00 0%    MPT 19,300.00 -0.54%    PPIV 20,000.00 0%    REPL 56,999.00 0%    SPAZ 7,318.18 1.64%    STB 338.39 -0.47%    TNB 5,450.00 0%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Вашиот бизнис расте, растат и грешките – како да ги поправите?

    Вашиот бизнис расте, растат и грешките – како да ги поправите?

    Како што компанијата расте, вработените и бизнис сопствениците се растргнати на повеќе страни. Во ваквата деловна средина можат да се случат и грешки, а сите…

  • Не правете ги овие нешта на работното место

    Не правете ги овие нешта на работното место

    Доколку сакате во мир и хармонија да ги извршувате работните задачи, внимавајте на однесувањето, директниот говор, невербалните знаци и вашите постапки кои на некој колега…

  • Три навики на Ворен Бафет кои сите треба да ги присвојат

    Три навики на Ворен Бафет кои сите треба да ги присвојат

    Ворен Бафер поминал тежок пат во животот, од дете кое со седум години продавало сокчиња Coca Cola на улица, па до сопственик на бизнис царство…

  • Мали совети за полесна реализација на вашата деловна цел

    Мали совети за полесна реализација на вашата деловна цел

    Ако вашето време го трошите непланирано, неорганизирано, на некои неважни и споредни нешта, лесно можете да заборавите со која цел воопшто сте започнале да работите.…

  • Како да бидете среќни на работа без оглед на малата плата и лошиот шеф

    Како да бидете среќни на работа без оглед на малата плата и лошиот шеф

    Бидејќи на работното место поминуваме многу повеќе време отколку во домот, многу е важно за време на обавувањето на работата да бидеме опуштени и задоволни.…

  • Како успешно да ја организирате вашата работна недела?

    Како успешно да ја организирате вашата работна недела?

    Претрупаната работна недела може да биде многу стресна. Можете да се чувствувате како да не можете да стигнете да направите ништо и дека на списокот…

  • Промени кои ќе го освежат вашето секојдневие

    Промени кои ќе го освежат вашето секојдневие

    Доколку чувствувате напор или сте заситени од работата, променете го своето секојдневие. Разбистрете го умот со некоја омилена песна, најдете начин нешто да промените, сретнете се со лица…

  • Ентузијазмот е повторно во мода: Особина која се учи

    Ентузијазмот е повторно во мода: Особина која се учи

    Ентузијазмот не доаѓа сам по себе. Тоа е особина која се учи, негува и која бара време и волја. Зошто ентузијазам? Затоа што го прави…

  • Одлични совети за оние кои штотуку се вработиле

    Одлични совети за оние кои штотуку се вработиле

    Истраживте со што детално се занимава компанијата, добро се подготвивте, ги поминавте сите кругови на селекција и ете ве на новото работно место. Приспособувањето на…

  • Десет реченици кои ќе ви го променат животот

    Десет реченици кои ќе ви го променат животот

    Ова се 10 инспиративни реченици за подобро согледување на себеси и светот: 1. Никогаш ништо нема да промените ако и се спротивставувате на реалноста. За…