Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,301.12 -0.29%    FERS 59,000.00 5.34%    KMB 2,698.87 0.16%    MPT 27,000.00 0%    REPL 54,101.00 -0.06%    TPLF 1,530.00 0.22%    TTK 800.12 0.02%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…

  • Што е за вас среќа? (видео)

    Што е за вас среќа? (видео)

    Што за вас значи среќа? Трагаме и трчаме по материјални нешта, пари, кола, достигнувања во кариерата, но често го губиме она што ни е важно…

  • Оваа особина е потребна за успех на високите позиции

    Оваа особина е потребна за успех на високите позиции

    Веројатно сте присуствувале на вакво сценарио на работното место: вашата компанија вработува „аутсајдер“ на висока позиција за да донесе свежо месо и да ја освежи…