Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,001.00 0.02%    GRNT 464.50 1.07%    KMB 2,199.95 0.76%    MPOL 151.00 0%    MPT 17,518.80 1.26%    OKTA 829.58 3.7%    PPIV 29,000.00 0%    SBT 1,082.10 2.08%    STB 420.41 -0.86%    STIL 47.00 -2.08%    TEL 270.00 -0.09%    TNB 7,400.00 0.01%    TPLF 554.00 -2.75%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Трик кој ќе ви помогне да го надминете срамот

    Трик кој ќе ви помогне да го надминете срамот

    Сакате да бидете успешни во кариерата, но премногу сте срамежливи кога треба сами да се пофалите? Најдобар начин да го победите срамот е себеси да…

  • 6 реченици кои ќе направат да престанете да се плашите од предизвиците

    6 реченици кои ќе направат да престанете да се плашите од предизвиците

    Шелби Скрхак директор на сектор за дигитални содржини и социјални медиуми за сајтот „Success“ говори за тоа колку, и покрај големата кариера е уплашена пред…

  • Што кога на разговорот за работа ќе ве прашаат „Зошто дадовте отказ на претходната работа?“

    Што кога на разговорот за работа ќе ве прашаат „Зошто дадовте отказ на претходната работа?“

    Сте дале отказ и барате нова работа. Морате да бидете свесни дека на следниот разговор за работа може да ве дочека прашањето за тоа зошто…

  • Работи кои паметните луѓе често си ги кажуваат самите на себе

    Работи кои паметните луѓе често си ги кажуваат самите на себе

    Сите често се наоѓаме во ситуација која ни го тестира трпението…. како да најдеме сила во тешките моменти, како да не потклекнеме и да не…

  • 24 совршени совети за животот

    24 совршени совети за животот

    Некогаш ни е потребно само некој да не потсети на некои животни факти кои можат да ни го разубават животот и да не вратат во…

  • 10 најлоши работни места во светот во 2016

    10 најлоши работни места во светот во 2016

    Користејќи ја методологијата која го анализира влијанието на опкружувањето на личноста (емоционално, физички, бројот на работни часови, заработката, можноста за напредок и 11-те различни фактори…

  • Која вештина речиси сите работодавци очекуваат да ја видат во вашето CV

    Која вештина речиси сите работодавци очекуваат да ја видат во вашето CV

    Време е да ги наострите моливите и да набавите очила- бидејќи вашиот вокабулар може да ви среди работа. Според неодамнешниот извештај на американската Национална асоцијација…

  • Бизнис проблемите можат да ви го загрозат здравјето: Елиминирајте ја нервозата веднаш

    Бизнис проблемите можат да ви го загрозат здравјето: Елиминирајте ја нервозата веднаш

    Лицата кои се изложени на стрес на работното место имаат поголем ризик за мозочен удар, објавија шведските научници од универзитетот во Јонкопинг. Инаку, стресот на…

  • Имате над 40 години? Би требало да работите три дена неделно

    Имате над 40 години? Би требало да работите три дена неделно

    Лицата постари од 40 години кои работат 55 часа неделно, се уморни и под стрес, а таквата состојба влијае и на нивната работна способност. Луѓето…

  • 12 грешки кои никако не смеете да ги направите на работа

    12 грешки кои никако не смеете да ги направите на работа

    Тешко дека ќе имате успешна деловна кариера доколку не остварите искрен однос со своите колеги. Но, исто такa морате да внимавате и да не откриете…