Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 4,851.00 0.02%    GRNT 515.00 -0.13%    ICNF 10.00 0%    KMB 1,780.17 -1.05%    LOZP 2,100.00 2.94%    MPT 18,500.00 0%    MTUR 3,500.00 -1.51%    OKTA 500.00 0%    PPIV 25,000.00 -0.75%    TEL 280.00 -0.99%    TNB 6,089.42 -0.24%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Како да бидете во право дури и кога грешите

    Како да бидете во право дури и кога грешите

    Обичната дебата многу лесно може да се претвори во војна. Кога ќе се случи тоа, речиси е невозможно да ја убедите другата страна во вашето…

  • Работете без болки: 20 трикови за правилно седење на компјутер (видео)

    Работете без болки: 20 трикови за правилно седење на компјутер (видео)

    Поминувате многу време седејќи на компјутер и притоа имате болки во грбот? Business Insider во ова видео ви претставува 20 трикови за правилно седење на…

  • Работи кои успешните жени никогаш не ги кажуваат

    Работи кои успешните жени никогаш не ги кажуваат

    Дури и кога нешто не знаат да направат, а секогаш постојат такви работи, тие наоѓаат начин како тоа да го променат… Успешните жени внимателно ги…

  • 5 трикови како на состанокот да изгледате попаметно

    5 трикови како на состанокот да изгледате попаметно

    Во денешно време, особено во „менаџерските води“, многу е важно како ќе се претставите пред другите. Така и за време на деловните состаноци, постојат правила…

  • Кога да ги вклучите препораките во пријавата за работа?

    Кога да ги вклучите препораките во пријавата за работа?

    Често се наоѓаме во ситуација во која не сме сигурни дали треба или не треба да ги вклучиме препораките во пријавата за работа. Што се…

  • 10 тешки прашања од интервјуто за вработување во Фејсбук

    10 тешки прашања од интервјуто за вработување во Фејсбук

    Фејсбук е едно од најпосакуваните места за работа. Не е ни чудно бидејќи таму стажистите заработуваат 25.000 долари годишно, што е сума повисока од заработката…

  • Вака ќе оставите најдобар впечаток на работа

    Вака ќе оставите најдобар впечаток на работа

    Стручни совети кои ќе ви помогнат да ги импресионирате луѓето веќе на првиот состанок. Први воспоставете контакт со очите и смејте се Можеби сте пристојни…

  • 4 грозни деловни навики од кои мора да се ослободите

    4 грозни деловни навики од кои мора да се ослободите

    Можеби мислите како веќе од утрото треба да започнате со читање на мејловите, но верувајте ни, не треба… Истото важи и за крајот на денот,…

  • Неколку начини како да ја подобрите невербалната комуникација

    Неколку начини како да ја подобрите невербалната комуникација

    И додека молчите откривате некои свои особини. Со невербалната комуникација им откривате на шефовите и колегите каква личност сте вие. Експертите препорачуваат да ја откриете…

  • 8 навики на постојано позитивните луѓе

    8 навики на постојано позитивните луѓе

    Од клучно значење е на работа и во животот општo да останете позитивни бидејќи тоа е едниствениот начин да го преживеете брзото темпо, стресот, проблемите,…