Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 4,702.93 -1.19%    GRNT 469.00 1.08%    KMB 1,754.22 -0.94%    MPT 18,500.00 0%    MTUR 3,379.50 2.41%    PPIV 25,973.00 -3%    RMDEN14 93.00 0.2%    STB 338.00 2.42%    TEL 269.00 0%    TETE 605.00 -1.63%    TNB 5,500.00 0%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 5 најчести грешки на работодавците

    5 најчести грешки на работодавците

    Имајте на ум дека одредени постапки кои ги правите може да ги демотивираат вашите работници, да го уништат нивниот морал и да ги наведат на размислување…

  • Новинарот Ристов се претстави со изложба на цртежи

    Новинарот Ристов се претстави со изложба на цртежи

    Како дел од програмата за одбележување на „Штипско културно лето 2015“, во четвртокот во Штип беше отворена изложба на цртежи на штипскиот новинар Драган Ристов.…

  • Немате сила да ги завршите сите задачи? Еве како да си помогнете!

    Немате сила да ги завршите сите задачи? Еве како да си помогнете!

    Понекогаш чувствувате голем замор, напнатост и не сте способни да завршите ниту една обврска, а не па сите работни задачи кои ве очекуваат во текот…

  • Направете анализа на вашите способности и подобрете ги слабите страни

    Направете анализа на вашите способности и подобрете ги слабите страни

    Многу е напишано за развивањето на вашите силни страни и игнорирање на сопствените слабости, за да станете поуспешна личност. Секој има одредена слабост, а за…

  • Како да ги проширите професионалните можности

    Како да ги проширите професионалните можности

    Талент, искуство и способност…ова се важни фактори, но упорноста, подготвеноста и способноста за прилагодување се најважни фактори кога зборуваме за професионален успех. Во време кога стапката…

  • Три типа на клиенти кои би требало да ги избегнете

    Три типа на клиенти кои би требало да ги избегнете

    Генерално добра работа е да имате клиенти и муштерии, па дури и кога тие се тешки за соработка, но постојат три типа на клиенти кои…

  • Ако сакате да бидете креативни досадувајте се

    Ако сакате да бидете креативни досадувајте се

    Денес повеќе од било кога сме окупирани со Интернет, Фејсбук, Јутуб. Дури кога и на секунда ни е досадно, брзо наоѓаме нешто што ќе ни…

  • Карактерни особини на добрите шефови

    Карактерни особини на добрите шефови

    Зошто некои шефови ги привлекуваат најдобрите и најлојалните вработени, додека другите константно ги бркаат од себе? Одговорот лежи во карактерните особини кои секој шеф ги…

  • Совети за работа кои можат да ви ги дадат жените шефици

    Совети за работа кои можат да ви ги дадат жените шефици

    Во денешно време не е лесно да се дојде до главната позиција во компанијата, особено ако сте жена. Меѓутоа, иако мал број на жени денес…

  • Три причини зошто колегите од работа не би требало да ви бидат пријатели на Фејсбук

    Три причини зошто колегите од работа не би требало да ви бидат пријатели на Фејсбук

    Во време на интернет и социјални мрежи се потенка е линијата помеѓу деловниот и приватниот живот, но како тоа барем делумно да го спречите? „Можеби…