Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Ви недостасува време за работните задачи? Организирајте се на поинаков начин!

    Ви недостасува време за работните задачи? Организирајте се на поинаков начин!

    Дали често ви се случува да се пожалите дека денот нема доволно часови за да си ги завршите обврските? Додека другите околу вас, во истиот…

  • Како да бидете запаметени на интервјуто за работа?

    Како да бидете запаметени на интервјуто за работа?

    На интервјуто за работа можеби најважно е да се чувствувате забележани, односно запаметени. Постојат многу работи кои влијаат на тоа, а личноста е една од нив.…

  • Неколку корисни совети од успешните луѓе

    Неколку корисни совети од успешните луѓе

    Најуспешните луѓе во светот ви откриваат совети кои им помогнале во бизнисот… Повеќето луѓе сакаат да успеат во својот бизнис и тоа е природна работа…

  • Пет прашања кои морате да си ги поставите пред потрагата по друга работа

    Пет прашања кои морате да си ги поставите пред потрагата по друга работа

    Совршеното време за барање нова работа е моментот пред да станете целосно очајни. Одлуката за промена на работата е возбудлива но и застрашувачка. Што доколку…

  • Како да се справите со конкуренцијата на работното место?

    Како да се справите со конкуренцијата на работното место?

    Конкуренцијата на работа не е голема закана, но постојат начини како полесно да се справите со неа. Бидете свесни за конкуренцијата Игнорирањето не е еден…

  • Пофалбите се излезени од рајот

    Пофалбите се излезени од рајот

    Можат да се упатат со помош на зборови, но тоа може да биде и прегратка, топол поглед или стисок на раката. Најчесто очекувањата и пофалбите…

  • Сакате ли да бидете поодговорни на работното место?

    Сакате ли да бидете поодговорни на работното место?

    Посакувате ли шефот конечно да ви довери некоја задача или проект? Поголемата одговорност и довербата од надредените не паѓаат од небо. Нема да ја исполните таа…

  • Бизнис принципи кои ќе ви донесат успех

    Бизнис принципи кои ќе ви донесат успех

    Ако сакате да бидете меѓу најуспешните претприемачи, тогаш ви треба маркетиншки начин на размислување. Применете ги овие неколку принципи и променете го вашиот став и…

  • 5 најчести непријатни ситуации на работа од кои ќе се засрамите

    5 најчести непријатни ситуации на работа од кои ќе се засрамите

    Некои мини кризи, односно непријатни ситуации на работа од кои ни се зацрвениле образите, сме ги имале речиси сите. Некои такви ситуации се помали, некои поголеми…

  • 6 совети како да бидете посреќни на работното место

    6 совети како да бидете посреќни на работното место

    Ова се нашите 6 совети кои ќе ви помогнат да бидете посреќни на работното место… 1. Не дозволувајте гневот да владее Често луѓето стануваат огорчени…