Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Исто работно место, а нов претпоставен? Како да се однесувате?

    Исто работно место, а нов претпоставен? Како да се однесувате?

    Стара работа, а нов претпоставен? Тоа подразбира и нови правила на игра кои од тој момент треба да ги прифатите. Ова се нашите совети како…

  • Како се збогатиле богатите?

    Како се збогатиле богатите?

    Во книгата „How the rich get rich“ Јеф Хаден ги споделил резултатите кои ги добил со собирање на информации од 400 даночни пријави на лицата кои имале…

  • Подолго време барате работа? Не паѓајте во депресија!

    Подолго време барате работа? Не паѓајте во депресија!

    И покрај верувањето дека барањето на работа е можеби забавно, возбудливо и дека ви отвара свет полн со нови можности, не е секогаш така. За…

  • Искреноста не е секогаш најдобрата политика: 10 нешта кои не треба да му ги кажете на шефот

    Искреноста не е секогаш најдобрата политика: 10 нешта кои не треба да му ги кажете на шефот

    Иако во некои животни ситуации искреноста е најдобрата „животна политика“, во однос на шефот треба да бидете внимателни бидејќи понекогаш и најмалите нешта можат да…

  • 6 лекции кои треба да ги научиме од Индра Ноји, директорката на PepsiCo

    6 лекции кои треба да ги научиме од Индра Ноји, директорката на PepsiCo

    Индра Ноји е една од 12-те светски женски извршни директори кои се најдоа на листата FORTUNE 500 која секоја година ги посочува најуспешните менаџери на…

  • Зошто се важни промените и прилагодувањето?

    Зошто се важни промените и прилагодувањето?

    Овие десет цитати ќе ви ги прикажат најдобрите животни вистини зошто промените и прилагодувањето се важни во животот, но и во работата. 1. Не преживуваат…

  • Како да бидете подобри од конкуренцијата?

    Како да бидете подобри од конкуренцијата?

    Доколку сакате да завладеете на пазарот за труд и на своите клиенти да им бидете прв избор мора да се разликувате од конкуренцијата. Меѓутоа, тоа…

  • Не ви успева да ги обавите задачите навремено? Пробајте го ова…

    Не ви успева да ги обавите задачите навремено? Пробајте го ова…

    Најтешкиот дел од обавувањето на некоја задача е самиот почеток. Од таа идеја се водеа психолозите кои се обидуваа да им помогнат на сите кои…

  • Немојте да работите овој викенд, а еве и зошто

    Немојте да работите овој викенд, а еве и зошто

    Почнавме да гледаме на останувањето на работа за викенд како на најнормална работа. Прекувременото, додатните часови и носењето на работата дома во текот на деновите…

  • Шефовите кои излажале во корист на вработениот заслужуваат почит

    Шефовите кои излажале во корист на вработениот заслужуваат почит

    Иако од мали учевме дека искреноста е најдобриот пат, според најновото истражување на еден тим од Универзитeтот Вартон, лажењето во вистинските моменти може да биде…