Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

GRNT 669.96 -1.35%    KMB 2,501.78 -0.54%    LOZP 2,100.00 0%    MPT 27,011.39 -2.66%    RZUS 94.96 3.22%    STB 901.26 -0.96%    STBP 720.00 -0.28%    TEL 260.00 -1.74%    TKVS 2,085.00 2.96%    USJE 23,000.00 0%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    И додека различни шефови вреднуваат различни вештини кај работниците, повеќето од нив бараат работници кои имаат добри контакти, кредибилитет и компетенција. Сo овие три карактеристики…

  • Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате. Можeте да имате скапоцени автомобили, најнови машини, најмодерни алати, но она што претставува највредно богатство се вашите…

  • 5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    Идиличните односи со шефот често не се случај, а во проблеми можете да се најдете и доколку често го лажете шефот. Сепак постојат некои нешта…

  • Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Сакате да изгледате поинтелигентно? Применете ги следните девет трикови и речиси сигурно ќе го постигнете тоа. Следете ги дневните новости Никогаш не го поставувајте прашањето…

  • Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Само тогаш кога сите заедно активно ќе делуваат на спроведувањето на одредена задача може да се гарантира успешност во изведувањето на проектот. Доколку некој забушава…

  • Седум карактеристики на лошиот шеф

    Седум карактеристики на лошиот шеф

    Позитивната атмосфера на релација вработен и работодавец ќе ја зголеми продуктивноста и чувството на задоволство на работа. 1. Шеф кој лаже – шеф кој е…

  • Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Неработниците најчесто се весели, секогаш со сите се добри, се знаат, но кога станува збор за работата секогаш ја заобиколуваат. И никогаш поради тоа не…

  • Како да изградите успешен тим?

    Како да изградите успешен тим?

    Понекогаш тоа изгледа како вистинска утопија па често ни страдаат живците и страдаме од стрес бидејќи никако не можеме да најдеме квалитетни луѓе кои врвно…

  • 7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    Сите барем еднаш во животот сте се нашле во следната ситуација: сте останале без работа, а ви било понудено работно место кое всушност не ви…

  • Како изгледа идеалниот канцелариски простор?

    Како изгледа идеалниот канцелариски простор?

    Да, тешко е да им се угоди на сите, но како личност која е задолжена за вработените да се чувствуваат удобно, би требало да го…