Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 4,900.00 0.01%    GRNT 475.00 -0.17%    KMB 1,800.10 0.01%    MKSD 111.00 11%    MPT 19,000.00 1.33%    MTUR 3,600.00 0%    PPIV 24,500.00 0.99%    RMDEN14 93.50 0%    SDOM 30.00 0%    STB 360.00 -1.37%    STIL 69.00 -9.21%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 20 совети како учтиво да завршите премногу долг разговор

    20 совети како учтиво да завршите премногу долг разговор

    Колку пати сте имале продуктивна конверзација која некако била премногу долготрајна? Секому се случило да не знае како да се извлече од разговор кој нема…

  • Некој од овие начини ќе ви помогне за добра бизнис идеја

    Некој од овие начини ќе ви помогне за добра бизнис идеја

    Никогаш не е доста од добри бизнис идеи, нови проекти, нови цели. И тоа не само од добри, туку и од оние кои носат одреден…

  • Интересни начини како да заработите пари

    Интересни начини како да заработите пари

    На пазарот на трудот владее хаос и најново мото е „прилагоди се или исчезни“. Кризата продолжува со исто темпо од година во година, па не…

  • Очигледни знаци дека ви се подготвува отказ

    Очигледни знаци дека ви се подготвува отказ

    Да добиете отказ во денешно време и не е некоја невообичаена појава, но секој пат кога се случува, остава некои психички последици кои на крајот…

  • Десет причини поради кои доаѓа до уништување на малите бизниси

    Десет причини поради кои доаѓа до уништување на малите бизниси

    Понекогаш се чини дека во прашање е среќа како некои компании успеваат, а други пропаѓаат, но сепак постојат заеднички грешки кои ги убиваат малите бизниси…

  • Доколку работите во канцеларија прочитајте ги овие совети

    Доколку работите во канцеларија прочитајте ги овие совети

    Колку и да бидете претрупани со работа, корисно за вашето здравје е да правите пауза секои 20 минути, советуваат од Институтот за здравје, Бејкер. Во…

  • Арнолд Шварценегер- Шест правила на животот!

    Арнолд Шварценегер- Шест правила на животот!

    Арнолд е еден од најуспешните луѓе во светот. На денот кога доби докторат од страна на светски признат универзитет, Шварценегер ги советуваше студентите посочувајки им…

  • На работа избегнувајте да разговарате на овие теми

    На работа избегнувајте да разговарате на овие теми

    Плата, озборување, статус на работа и интимни проблеми, се четири работи за кои никогаш не треба да се зборува на работа, доколку сакате да ја…

  • 10 начини како да се ослободите од стресот

    10 начини како да се ослободите од стресот

    Одморот од напорниот работен ден е корисен и потребен, велат експертите, но за многумина е голем луксуз. Секојдневното соочување со обврските е начин на живот,…

  • Четири типови на шефови од кои треба да се пазите!

    Четири типови на шефови од кои треба да се пазите!

    Шефовите се неопходен елемент во животот на секој вработен, и средбата со нив може да причинува вистинско задоволство, но тоа е толку ретко, и за…