Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,351.14 -0.1%    BESK 8,000.00 -0.81%    GRNT 537.34 -0.49%    KMB 2,454.36 0.18%    MPT 25,492.73 1.97%    MTUR 3,492.00 1.55%    OKTA 1,630.00 9.99%    PPIV 30,000.00 -0.33%    RMDEN09 93.62 -2.38%    RMDEN10 95.70 2.46%    RMDEN11 92.70 -2.93%    RMDEN14 92.60 -0.64%    RMDEN15 92.52 -0.05%    STB 539.00 -0.18%    STBP 484.00 10%    STIL 68.90 -0.14%    TPLF 733.00 -2.91%    VITA 8,000.00 0%    

Правила за деловна комуникација

Време: 09:38

Датум: мај 7, 2013

Категорија: КАРИЕРА

komunikacija2

Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои ги среќавате во бизнис и приватни прилики.

 

1. Избегнувајте непотребни детали. Немојте да бегате од темата. Ако се покаже дека нешто не е важно, не губете време за да го поправите истото.

2. Не поставувајте второ прашање пред да добиете одговор на првото. Ако сакате да ги имате сите потребни информации, немојте да губите време за да го поправите ова.

3. Не го прекинувајте соговорникот додека зборува. Освен тоа, обидете се да ја скратите својата приказна и дајте и шанса на другата личност да зборува.

4. Немојте да бидете контрадикторни. На овој начин ја губите вашата уверливост. Обидете се да ги поврзете информациите кои ги наведувате.

5. Немојте да зборувате во еден тон. Најдете време за пауза, поставете прашање и најдете заеднички интерес со личноста со која комуницирате.

6. Немојте секогаш да бидете главниот лик во вашата приказна. Истакнете ги и другите.

7. Одберете тема која е од заеднички интерес. Немојте да го вртите разговорот во политички теми, а ако баш не можете да најдете заедничка тема, подобро прекинете го разговорот.

8. Слушајте. Освен што ќе покажете основна култура кон соговорникот, нема да ги пропуштите и важните информации.

9. Не претерувајте. Не е се „најдобро“, „најлошо“ или „најсмешно“.

10. Кажете ја вистинската работа, или немојте да зборувате. Луѓето често ќе ве проценат според она што го кажувате. Или како што велат постарите: Мудриот човек не фрла зборови и не губи време.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 6 начини да се заштитите од негативната енергија

    6 начини да се заштитите од негативната енергија

    Многу е тешко да ги исфрлите негативните луѓе и нивната енергија. Морате да научите да ги заобиколите отровните мисли на цинизмот, фатализмот и скептицизмот. Тоа…

  • 8 правила за започнување на успешен бизнис

    8 правила за започнување на успешен бизнис

    Претприемачите на патот до успехот ги чекаат многу препреки и предизвици. „Ќе бидам сам свој газда“ носи многу одговорности, а успехот не се стекнува преку…

  • Тестирајте ја вашата издржливост

    Тестирајте ја вашата издржливост

    Дознајте дали имате доволно борбеност и издржливост за успех. Тимот на „Бизнис Инсајдер“, после предавањето на психологот Ангела Ли Дакворт, која одржа предавање на „TED“…

  • 10 правила за успех од Стивен Спилберг

    10 правила за успех од Стивен Спилберг

    Спилберг е еден од најпознатите режисери, продуценти и сценаристи во светот. Сметан е за пионир на новата ера на Холивуд. Се смета дека поседува нето…

  • Неверојатно лесен начин да ја изберете вистинската кариера и да успеете во неа

    Неверојатно лесен начин да ја изберете вистинската кариера и да успеете во неа

    Иако постојат многу текстови напишани на оваа тема Psychology today открива дека решението е исклучително едноставно и на дофат на рака во само девет чекори.…

  • Ова се 10 правила за оние кои сакаат повисока плата

    Ова се 10 правила за оние кои сакаат повисока плата

    Вашата сегашна плата има големо влијание на вашиот иден живот. Финансиските советници се согласуваат дека мора преку преговори да ја извлечете најдобрата плата која на себе…

  • Овие вработени заслужуваат отказ!

    Овие вработени заслужуваат отказ!

    Писателот, консултантот и екс извршен менаџер во технолошката индустрија Стив Тобак ве насочува кон пет типови на вработени кои мораат да бидат отпуштени веднаш. Доколку…

  • Неколку начини да се справите со тремата

    Неколку начини да се справите со тремата

    Постојано имате трема која не ви дозволува пријатно да се чувствувате во вашата кожа, се плашите од јавните настапи и вашата кариера стагнира поради тоа…

  • Според овие знаци време е да ја промените вашата банка!

    Според овие знаци време е да ја промените вашата банка!

      Можеби е време да погледнете како вашата банка ги третира клиентите, односно вас. Постојат работи кои можеме или не можеме да ги толерираме. Некои…

  • Ова се најлошите видови на шефови

    Ова се најлошите видови на шефови

    Смиреноста ќе ви помогне да се справите со раличните лоши особини на вашиот шеф. Ние ви претставуваме листа од 20 типови на најлоши шефови врз…