Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,801.04 0.25%    BESK 10,700.00 1.9%    GALE 600.00 0%    GRNT 756.00 -1.52%    KMB 2,601.78 -2.12%    MPOL 230.00 7.48%    MPT 28,000.00 0%    OHB 5,100.00 0%    RMDEN15 95.00 0%    STB 897.19 4.32%    STBP 748.00 0%    TEL 241.00 0%    TKVS 2,510.00 3.12%    TNB 10,799.68 0.83%    TPLF 1,365.00 -0.15%    UNI 1,800.00 0%    ZPKO 2,500.00 -0.04%    

Tip of the week: Хаос на маса

Време: 11:03

Датум: март 23, 2017

Категорија: КОЛУМНИ

Велат дека каква ти е работната масата таков ти е карактерот. Ако е така, тогаш ова што ви го пишувам баш и не ми иде во прилог, но пробувам да се променам. Фала Богу, тука е познатата изрека:

„Ако преполна работна маса е знак за преполн мозок, тогаш празна маса за што е знак?”

Алберт Ајнштајн

 

Но, тоа не ни дава за право дека работната маса треба да ни е во хаос и секогаш пренатрупана со разно-разни работи. Сум видел маси кои се толку хаотични што дури и листовите имаат прашина. Тоа, пак, е голема срамота. Сигурен сум дека половина од работите на нив едноставно не се потребни и одамна треба да се или во канта за отпадоци или да се на друго место, да не кажам, на свое место.

Но, на почетокот реков дека и јас сум понекогаш од тие на кои работната маса може да им биде хаотична, па еве ви неколку мои лично совети како се справувам со тоа:

  • Делегирање – гледам работите што треба да ми ги остават на бирото или треба да завршам, веднаш да ги делегирам. Не дека е работата „прејди грижа на другиот“ туку ако тоа не е моја обврска или јас да го завршам, тогаш зашто да седи кај мене и да чека?
  • Систем – правам систем, која работа каде да биде на масата. Така можам многу лесно да ги најдам работите. Тука може многу добро да ви дојдат и пластични кластери во кои може да ги ставате работите.
  • Простор – вашата маса е вашиот работен простор. Во него се вклучени и фиоките. Понекогаш и тие може да ми се во хаос, но многу ретко. Фиоките ми се помошно место за да ми биде чиста масата. Затоа внимавам и на нив и тие ми се во ред.
  • Секојдневни работи – работите што ги користам секојдневно, како што се пенкала, моливи, фломастери и слично, ми се наоѓаат на едно место, но лесно достапни. На крајот на денот, доколку некои од нив сум оставил на масата, ги враќам назад кај другите.
  • Дополнителни работи – на маса имам и неколку цвеќиња. Да, тие ми го намалуваат просторот, но тоа го гледам како позитивна работа. Ем ми е поубава работната маса, ем ми влијаат на тоа дека немам многу простор, па сакал или не, мора да се придржувам до сите горенаведени работи.
  • Дневно чистење – пред да си одите, направете ревизија на работите кои ви се на маса. Сите хартии, пенкала, фломастери, моливи и други работи, подредете ги, ставете ги на своето место. Ако не, најмалку што можете да направите е да ги соберете на едно место, барем привидно да изгледа дека масата ви е спастрена. Со тоа се лажете себе си, но подобро е така отколку да е хаос.
  • Неделно расчистување – на крајот на неделата задолжително правам ревизија на она што ми е на маса. Понекогаш знам да најдам работи кои не треба да се на маса туку треба да се во некоја фиока или треба да се кај некој друг.

И да знаете, треба многу време. Треба да истрпите и доста критики. Но немојте да се откажувате, само направете систем како да ви биде во некој ред масата на која работите.

 

Со успех во промените

Калин Бабушку

Член на тимот

МАКЕДОНИЈА-ЕКСПОРТ Консалтинг

www.macedonia-consulting.com

www.macedonia-export.com

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Tip of the week: „Црвот во јаболкото!“

    Tip of the week: „Црвот во јаболкото!“

    Не знам дали ја знаете оваа фраза „црвот во јаболкото“. Црвот ќе расипе едно јаболко, тоа ќе расипе друго и така по ред сите јаболка…

  • Tip of the week: Управување со емоциите

    Tip of the week: Управување со емоциите

    Не треба да се мистифицираат емоциите, туку да се демистифицираат своите реакции! Управувањето со емоциите е предуслов за квалитетен однос на работа, во фамилијата, со…

  • Tip of the week: Страв од успехот на другите

    Tip of the week: Страв од успехот на другите

    Успехот е многу убава работа и секој од нас си го посакува. Но успехот кај другите е интересна појава. Тој предизвикува еден вид страв, страв…

  • Tip of the week: Здраво за готово

    Tip of the week: Здраво за готово

    Цело време не учат дека треба да ги почитуваме другите, да бидеме внимателни и да им помагаме. Но многу пати се случува таа добрина да…

  • Tip of the week: Континуирано подобрување

    Tip of the week: Континуирано подобрување

    Постои една јапонска техника (методологија) што ја користат тамошните компании (но и други светски системи) во нивното организациско работење, со цел развој и континуиран прогрес,…

  • Tip of the week: Која е вашата боја?

    Tip of the week: Која е вашата боја?

    Вчера, во разговор со една драга другарка, помеѓу сите безвременски теми и приказни што ги разговаравме, ми раскажа една ситуација која ја памети од детството,…

  • Tip of the week: Прослави

    Tip of the week: Прослави

    Има многу причини за прослави. Тука се родендени, компаниски прослави, успеси, имендени итн. Прославите се убава работа. Од друга страна, пак, сè помалку прославуваме. Не…

  • Tip of the week: Трема

    Tip of the week: Трема

    Пред некој ден бев на концерт, во изведба на една млада група музичари. Неколку од нив изведоа повеќе кратки дела. Интересно беше да се забележи…

  • Tip of the week: Краток текст

    Tip of the week: Краток текст

    „Го напишав ова писмо подолго од вообичаено, затоа што немам време да го напишам пократко”                    …

  • Tip of the week: Неспиење

    Tip of the week: Неспиење

    Според некои статистики, на човековиот организам, за да функционира нормално,  потребно му е од 6 до 8 часа спиење во текот на ноќта, а не…