Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

GRNT 669.96 -1.35%    KMB 2,501.78 -0.54%    LOZP 2,100.00 0%    MPT 27,011.39 -2.66%    RZUS 94.96 3.22%    STB 901.26 -0.96%    STBP 720.00 -0.28%    TEL 260.00 -1.74%    TKVS 2,085.00 2.96%    USJE 23,000.00 0%    

Како да изградите добра репутација на работа

Време: 14:22

Датум: март 15, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Сигурно имате колега или колешка на работа за кои сите мислат дека се добри. Колку пати ќе слушнете дека некој ги пофалил. Тие работат добро и се покажуваат добро во својата работа, и вие како и сите други мислите дека тие изградиле добра бизнис кариера или добра репутација.

Не мора ни вие да бидете исклучок. Можете и вие да изградите добра деловна репутација.

Без разлика на тоа каков вид на работа имате, вие треба да имате изградено репутација која ќе ви помогне за вашата идна работа. Сакате сите да соработуваат со вас и постојано да добивате пофалби? Запомнете го ова…

Добра репутација не може да изградите преку ноќ. За тоа, ви е потребно време. Но на крајот кога вашиот труд и работа ќе се исплати, ќе видите дека за тоа вредело да се борите. За добра репутација потребно е постојано да зборувате за нешто, да го поткрепувате тоа со аргументи и да се обидете што повеќе да напредувате.

За да ​​изградите добра бизнис репутација, потребно ви е многу време, и само една мала грешка може да ја уништи. Пред се на работното место мора да доаѓате со позитивна енергија за повеќето луѓе да ве гледаат позитивно. Ако ви се случи случајно да направите грешка, никој на тоа нема да гледа како на грешка, тука само како на случајност.

Ако сте лоши во работата, таа вест многу брзо се шири, но ако сте добри малку е веројатно таа вест да дојде брзо до ушите на другите. Затоа, треба да се обидете да ги натерате луѓето да ве слушаат. Не само оние кои се блиску до вас, туку и пошироко. Вашата работа работете ја како што треба, и трудете се со сите сили, бидејќи ако направите нешто погрешно, тоа многу брзо ќе се дознае надвор, а потоа последиците може да бидат фатални.

Ако правите некои лоши работи тоа направете го далеку од очите на другите луѓе, за да не мора подоцна да се справувате со проблеми за постигнување на вашите цели. Некои работи треба да ги задржите само за себе, имајте добар, пријателски и професионален однос со околината и соработниците и градете ја вашата репутација секојдневно.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • 12 совети за подобро помнење

    12 совети за подобро помнење

    Многумина од нас немаат добро помнење, а за да се промени тоа не се потребни таблети, туку примена на неколку корисни совети. Стиснете тупаница Иако…

  • Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    Грешки кои ќе ви ја уништат кариерата

    И додека различни шефови вреднуваат различни вештини кај работниците, повеќето од нив бараат работници кои имаат добри контакти, кредибилитет и компетенција. Сo овие три карактеристики…

  • Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате

    Вашите мисли се највредното богатство кое го имате. Можeте да имате скапоцени автомобили, најнови машини, најмодерни алати, но она што претставува највредно богатство се вашите…

  • 5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    5 ситуации во кои е во ред да го излажете шефот

    Идиличните односи со шефот често не се случај, а во проблеми можете да се најдете и доколку често го лажете шефот. Сепак постојат некои нешта…

  • Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Неколку начини како за изгледате поинтелигентно

    Сакате да изгледате поинтелигентно? Применете ги следните девет трикови и речиси сигурно ќе го постигнете тоа. Следете ги дневните новости Никогаш не го поставувајте прашањето…

  • Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Кои се задачите на проект-менаџерот?

    Само тогаш кога сите заедно активно ќе делуваат на спроведувањето на одредена задача може да се гарантира успешност во изведувањето на проектот. Доколку некој забушава…

  • Седум карактеристики на лошиот шеф

    Седум карактеристики на лошиот шеф

    Позитивната атмосфера на релација вработен и работодавец ќе ја зголеми продуктивноста и чувството на задоволство на работа. 1. Шеф кој лаже – шеф кој е…

  • Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Зошто шефовите ги толерираат неработниците?

    Неработниците најчесто се весели, секогаш со сите се добри, се знаат, но кога станува збор за работата секогаш ја заобиколуваат. И никогаш поради тоа не…

  • Како да изградите успешен тим?

    Како да изградите успешен тим?

    Понекогаш тоа изгледа како вистинска утопија па често ни страдаат живците и страдаме од стрес бидејќи никако не можеме да најдеме квалитетни луѓе кои врвно…

  • 7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    7 прашања кои треба да си ги поставите ако ви се нуди работа која всушност не ја сакате

    Сите барем еднаш во животот сте се нашле во следната ситуација: сте останале без работа, а ви било понудено работно место кое всушност не ви…