Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Како да изградите добра репутација на работа

Време: 14:22

Датум: март 15, 2017

Категорија: КАРИЕРА

Сигурно имате колега или колешка на работа за кои сите мислат дека се добри. Колку пати ќе слушнете дека некој ги пофалил. Тие работат добро и се покажуваат добро во својата работа, и вие како и сите други мислите дека тие изградиле добра бизнис кариера или добра репутација.

Не мора ни вие да бидете исклучок. Можете и вие да изградите добра деловна репутација.

Без разлика на тоа каков вид на работа имате, вие треба да имате изградено репутација која ќе ви помогне за вашата идна работа. Сакате сите да соработуваат со вас и постојано да добивате пофалби? Запомнете го ова…

Добра репутација не може да изградите преку ноќ. За тоа, ви е потребно време. Но на крајот кога вашиот труд и работа ќе се исплати, ќе видите дека за тоа вредело да се борите. За добра репутација потребно е постојано да зборувате за нешто, да го поткрепувате тоа со аргументи и да се обидете што повеќе да напредувате.

За да ​​изградите добра бизнис репутација, потребно ви е многу време, и само една мала грешка може да ја уништи. Пред се на работното место мора да доаѓате со позитивна енергија за повеќето луѓе да ве гледаат позитивно. Ако ви се случи случајно да направите грешка, никој на тоа нема да гледа како на грешка, тука само како на случајност.

Ако сте лоши во работата, таа вест многу брзо се шири, но ако сте добри малку е веројатно таа вест да дојде брзо до ушите на другите. Затоа, треба да се обидете да ги натерате луѓето да ве слушаат. Не само оние кои се блиску до вас, туку и пошироко. Вашата работа работете ја како што треба, и трудете се со сите сили, бидејќи ако направите нешто погрешно, тоа многу брзо ќе се дознае надвор, а потоа последиците може да бидат фатални.

Ако правите некои лоши работи тоа направете го далеку од очите на другите луѓе, за да не мора подоцна да се справувате со проблеми за постигнување на вашите цели. Некои работи треба да ги задржите само за себе, имајте добар, пријателски и професионален однос со околината и соработниците и градете ја вашата репутација секојдневно.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Основачот на Инстаграм: Правилото „5 минути“ е лек за одложувањето

    Потребни ви се само 5 минути да престанете со одложувањето на своите цели. Еве како… Пет минути не се доволно време за било што добро…

  • Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работите од дома? 5 работи кои треба да ги практикувате секој ден

    Работата од дома е се почеста. Според анкетите од 2016 година, 37 проценти од вработените во Америка работеле од далеку, односно надвор од канцелариите, што е…

  • Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Ова е главната причина поради која вработените ја напуштаат работата

    Сиаран Фоли, водечки HR (human resources) експерт во Сиднеј кој работи со топ менаџмент, напиша на LinkedInd за главната причина поради кoја вработените јa напуштаат…

  • Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Предавање на Антон Ледерер во Музејот на современа уметност

    Проектниот простор Прес ту егзит заедно со Музејот на современа уметност ве покануваат на предавање на Антон Ледерер, ко-основач на <ротор> центарот за современа уметност…

  • Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Не сте задоволни со својата кариера? Овие три прашања треба да си ги поставите на себе си

    Сосема е нормално работата да наиде на кризен период, кога сте окупирани од стресот, проблемите или непредвидливите ситуации. За да се уверите себе си дека…

  • 6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    6 начини како секого да го убедите во се што сакате

    Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни…

  • Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Tајни кои експертите нема да ви ги откријат

    Дан Валдшмид е оратор, писател и стратег. Валдшмид „војува“ со конвенционалните бизнис стратегии. „Wall Street Journal“, неговиот блог го смести меѓу топ 7 блогови во…

  • Како до лидерската позиција?

    Како до лидерската позиција?

    Универзално упатство за тоа како се станува менаџер не постои, но неколку совети од Лондонската школа за односи со јавноста, секако ќе бидат од корист…

  • Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Седум реченици кои ќе ви помогнат да преживеете тежок и стресен период

    Следниот пат кога ќе преживувате тежок и стресен период, обидете се да ги имате на ум овие седум моќни реченици, пишува RiseЕarth. Ќе ми биде…

  • Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Успешните жени ги поседуваат овие 5 нешта

    Сите имаме различни дефиниции за успехот, во зависност од личните ставови и животните фази во кои се наоѓаме. Но, кога станува збор за некои квалитетни…