25 април, 2024
ПочетнаНАЈНОВИ ВЕСТИПродажбата на персонални компјутери потона под нивото од 2008-ма

Продажбата на персонални компјутери потона под нивото од 2008-ма

personalni pc

Појавата на смартфоните беше проклетство за компјутерите. Во 2015-та година во светот биле продадени нешто над 275 милиони персонални компјутери. Тоа беше прв пат во кој продажбата опадна под нивото од 2008-ма, година по појавата на првиот „iPhone“.

Минатата година глобалната продажба на персонални компјутери се намали уште повеќе до околу 260 милиони примероци според „International Data Corporation“ (IDC), пишува „Quartz“.

Многу нови економии ја пропуштаат фазата со лаптоп и десктоп компјутери и се насочуваат директно кон телефоните за потребите кои ги имаат. Во голема мера денешните смартфони можат да го прават она што и големите компјутери, често по цена која е значително пониска од нивната.

Но изборот за откажување од компјутерите може да е поврзан и со недоверливата интернет конекција и струјата во посиромашните делови на светот.

А сепак и смартфоните може да стигнат до точка на заситеност. Продадените во 2016-та година 1,47 милијарди примероци претставуваат минимален раст во однос на продадените 1,44 милијарди една година порано.

Доаѓањето на смартфоните на зрелите пазари како Северна Америка, делови од Западна Европа и Јапонија, веќе надмина 90%, забавувањето на растот и ограничувањето на потенцијалот за раст во иднина. Времетраењето на животот на голем дел од моделите смартфони е подобрен, така што луѓето не ги заменуваат уредите толку често, како што беше тоа во минатото.

Сепак постојат неколку пазари, во кои има можности за раст, како Индија и Кина, каде падот на цените ги прави премиум телефоните подостапни, според „Gartner“.

Додека продажбата на смартфони и компјутери се успори, фаблетите, комбинирањето елементи од смартфоните и големите екрани на таблетите, почнува да се зголемува. Во почетокот на 2016-та година бројот на корисници на фаблети паѓаа за 33% од вкупната употреба. До крајот на годината тие ќе се одговорни за 40% според аналитичарската компанија „Flurry“.

Истовремено се забележува пад на потрошувачката на апликации преку паметните телефони и таблети. Фаблетите се особено популарни во Азија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП