Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 534.00 -1.11%    ALK 7,277.39 -0.99%    GRNT 780.00 -0.44%    KMB 2,630.26 -1.28%    LOTO 582.00 -3%    MPT 26,337.50 -0.03%    OHB 4,600.00 -5.18%    RMDEN14 92.20 0%    RMDEN15 94.90 -0.11%    SBT 1,928.00 -2.97%    STB 916.57 -0.33%    TEL 270.00 -0.71%    TNB 13,407.59 -0.48%    TPLF 1,560.00 -1.48%    ZPKO 2,601.00 0%    

Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

Време: 14:26

Датум: февруари 8, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

gd

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер е голем предизвик

Факт е дека никој не може да остане рамнодушен и да не ги прошета продавниците во големите шопинг центри кога станува збор за акција со попусти до дури 70 отсто. Една од тие големи акции на намаление се случува во Рамстор Мол под веќе добропознатата Garage Sale промоција. За повеќе околу оваа акција разговараме со генералниот директор на Рамстор, господинот Ајхан Узун

Денар: Сезонското намалување и распродажбите е светски концепт што Рамстор Мол го донесе и примени во Македонија. Garage Sale е успешна попуст акција што Рамстор Мол ја организира за своите посетители веќе по шести пат. Што точно добиваат посетителите со оваа акција?

Ајхан Узун: Според големиот број на светските истражувања, овие трендови на попусти се опишуваат со една реченица: Новите работи што се купуваат на попуст се морална поддршка за самиот купувач со значителна зголемена самодоверба. Водејќи се по тие истражувања и по мисијата на Рамстор Мол, сите посетители да бидат задоволни од понудата, цената и квалитетот, оваа акција за нив е нешто што ќе им биде од голема корист при задоволување на сопствените барања и желби. Во согласност со сите продавници во нашиот трговски центар вклучувајќи го и Рамстор супермаркетот, купувачите секаде ќе можат да најдат производи што имаат намалена цена дури и до 70 отсто. Но, оваа акција не е значајна само за купувачите, туку и за продавачите. Ова отвора можност и за нив да го понудат она што мислат дека заслужува секој да го има по намалена цена од вообичаената. Едноставно кажано, ова е победничка релација на двете страни, а тоа нас како трговски центар не прави посебно задоволни и горди.

gara

Денар: Рамстор Мол е прв по поставување на високи стандарди кога станува збор за она што се бара и што се нуди на пазарот. Тоа сигурно се должи на добриот менаџмент. Вие како генерален директор, секогаш сте во тек со понудата и побарувачката во Рамстор Мол. Дали може накратко да ни кажете што најмногу ги интересира купувачите, посебно при организирање на вакви големи акции како што е Garage Sale?

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер во тој сегмент е тежок, макотрпен и постојан пат, но исто така и голем предизвик. Предизвик што бара многу работа и напор, борба со времето, и постјана будност при следење на пазарот. Во изобилство на трговски центри, бутици и продавници од било каков тип, понудата и побарувачката брзо се менуваат, но една работа е сигурна, купувачите секогаш обрнуваат посебно внимание кога станува збор за купување облека.  Било каква облека. Правило број еден за љубителите на шопингот е да најдат облека од било која сезона по намалена цена. Потоа следат обувките и накитот, а во последно време е порастот на побарувачката за детската облека. Сите знаеме и може да се согласиме дека за децата треба да го купуваме најдоброто, а посебно кога најдоброто е по намалена цена.

Кога ќе се погледне големата слика, може да се заклучи дека Garage Sale е еден целокупен настан во корист и полза на сите посетители, тие успешно и среќно да го поминат своето време и се збогатат со ново и пријатно шопинг искуство. Граѓаните секогаш се среќни кога ќе го добијат она што најмногу им е потребно и најмногу им се допаѓа, притоа да не потрошат многу пари, а Garage Sale токму тоа им го овозможува.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…

  • Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Интервју со Тома Аргир – техничкиот и оперативен директор на Skopje City Mall

    Денар: Сите добро го познаваме Skopje City Mall однадвор, но ретко кој ги знае техничките работи потребни за функционирањето на еден трговски центар. Што всушност…

  • Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Интервју со г. Филип Поповски, Генерален Секретар на ФФМ

    Со изградбата на стадионот “Младост” во Струмица добивме нов репрезентативен терен според високите стандарди на УЕФА Денар: Помина скоро еден месец  од организацијата на Скопје…