Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,799.18 -1.02%    BESK 10,735.48 -0.74%    CEVI 875.00 2.94%    GRNT 737.42 -1.6%    ILST 1,550.00 0%    KMB 2,700.00 -0.39%    LOTO 134.00 2.29%    MPOL 201.00 -12.61%    MPT 27,000.00 -1.64%    OKTA 2,500.00 -3.85%    RMDEN15 92.20 -2.95%    SKOV 180.00 62.16%    STB 954.34 0.12%    STIL 85.00 -3.41%    TEL 248.40 3.5%    TPLF 1,410.24 0.56%    VITA 8,995.10 -0.05%    

Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

Време: 14:26

Датум: февруари 8, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

gd

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер е голем предизвик

Факт е дека никој не може да остане рамнодушен и да не ги прошета продавниците во големите шопинг центри кога станува збор за акција со попусти до дури 70 отсто. Една од тие големи акции на намаление се случува во Рамстор Мол под веќе добропознатата Garage Sale промоција. За повеќе околу оваа акција разговараме со генералниот директор на Рамстор, господинот Ајхан Узун

Денар: Сезонското намалување и распродажбите е светски концепт што Рамстор Мол го донесе и примени во Македонија. Garage Sale е успешна попуст акција што Рамстор Мол ја организира за своите посетители веќе по шести пат. Што точно добиваат посетителите со оваа акција?

Ајхан Узун: Според големиот број на светските истражувања, овие трендови на попусти се опишуваат со една реченица: Новите работи што се купуваат на попуст се морална поддршка за самиот купувач со значителна зголемена самодоверба. Водејќи се по тие истражувања и по мисијата на Рамстор Мол, сите посетители да бидат задоволни од понудата, цената и квалитетот, оваа акција за нив е нешто што ќе им биде од голема корист при задоволување на сопствените барања и желби. Во согласност со сите продавници во нашиот трговски центар вклучувајќи го и Рамстор супермаркетот, купувачите секаде ќе можат да најдат производи што имаат намалена цена дури и до 70 отсто. Но, оваа акција не е значајна само за купувачите, туку и за продавачите. Ова отвора можност и за нив да го понудат она што мислат дека заслужува секој да го има по намалена цена од вообичаената. Едноставно кажано, ова е победничка релација на двете страни, а тоа нас како трговски центар не прави посебно задоволни и горди.

gara

Денар: Рамстор Мол е прв по поставување на високи стандарди кога станува збор за она што се бара и што се нуди на пазарот. Тоа сигурно се должи на добриот менаџмент. Вие како генерален директор, секогаш сте во тек со понудата и побарувачката во Рамстор Мол. Дали може накратко да ни кажете што најмногу ги интересира купувачите, посебно при организирање на вакви големи акции како што е Garage Sale?

Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер во тој сегмент е тежок, макотрпен и постојан пат, но исто така и голем предизвик. Предизвик што бара многу работа и напор, борба со времето, и постјана будност при следење на пазарот. Во изобилство на трговски центри, бутици и продавници од било каков тип, понудата и побарувачката брзо се менуваат, но една работа е сигурна, купувачите секогаш обрнуваат посебно внимание кога станува збор за купување облека.  Било каква облека. Правило број еден за љубителите на шопингот е да најдат облека од било која сезона по намалена цена. Потоа следат обувките и накитот, а во последно време е порастот на побарувачката за детската облека. Сите знаеме и може да се согласиме дека за децата треба да го купуваме најдоброто, а посебно кога најдоброто е по намалена цена.

Кога ќе се погледне големата слика, може да се заклучи дека Garage Sale е еден целокупен настан во корист и полза на сите посетители, тие успешно и среќно да го поминат своето време и се збогатат со ново и пријатно шопинг искуство. Граѓаните секогаш се среќни кога ќе го добијат она што најмногу им е потребно и најмногу им се допаѓа, притоа да не потрошат многу пари, а Garage Sale токму тоа им го овозможува.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Недвижностите сѐ уште се најсигурен избор за инвестиција Побарувачката и инвестицијата во недвижности сѐ уште се на високо ниво. Со експанзијата во градежништвото, постојано се…

  • Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Бизнис Конфедерација на Македонија со нови препораки за бизнис климата во земјата Денар:Бизнис Конфедерација на Македонија 15 години ја артикулира бизнис климата во земјава, што…

  • Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Денар: Кога е формирано Македонско кредитно биро и која е неговата функција? -Македонско кредитно биро (МКБ) е акционерско друштво основано на 24.12.2008 година од страна…

  • Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Разговор со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит, која e една од првите фирми во Македонија која се занимава со увоз,…

  • Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Можеби во блиска иднина поради проектите кои ги реализирав ќе бидам означен како најлошиот, а можеби и како најдобриот претседател на федерацијата. Факт е дека…

  • Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Tonino Lamborghini е кафе кое е симбол на италијанската култура и традиција Денар: Првата асоцијација која ја добиваме кога ќе се спомене престижниот бренд Ламборџини…

  • Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Денар: Макпрогрес постои 26 години. Што е тоа што ја одржува компанијата, а што е тоа што ја движи напред? Целосната посветеност на менаџментот и…

  • Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Само 1-2 милиметри нанесени од „ТермоСтоп“ заменуваат 50-70 милиметри класична изолација, а заштедата на енергија е 30-50%, со што инвестицијата во ваква изолација се враќа…

  • Интервју со м-р Лазе Камчев- Главен Извршен Директор на КД Фондови

    Интервју со м-р Лазе Камчев- Главен Извршен Директор на КД Фондови

    Инвестициските фондови обезбедуваат профитабилност, сигурност и ликвидност Живееме во време кога сме соочени со најразлични предизвици. Тоа честопати не спречува да размислуваме за својата иднина,…

  • Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

    Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

    Денар: Рамстор маркетите се еден од лидерите во малопродажбата, постојано зголемувајќи ги стандардите во таа област. Дали би можеле да издвоите кои се тие деловни…