Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,304.71 0%    CEVI 1,144.00 0%    GRNT 762.38 0.86%    KJUBI 1,400.00 0%    KMB 2,700.00 0.01%    OHB 4,767.86 -0.67%    RMDEN15 95.10 0.11%    RZUS 107.89 1.78%    STB 910.00 -1.09%    STIL 127.00 -2.31%    TNB 13,100.00 0%    TPLF 1,500.00 -1.69%    UNI 1,870.00 -1.03%    ZILU 151.00 -2.58%    

Alibaba сака да направи револуција во кинеската трговија на мало

Време: 10:12

Датум: јануари 12, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

alitasna33

Кинеската компанија за електронска трговија „Alibaba Group Holding“ беше пионер во воведувањето на интернет шопинг во Кина. Сега таа смета дека може да ги научи постарите трговци на мало за реалната светска трговија, пишува „Bloomberg“.

Онлајн гигантот, кој успеа да ги претекне „eBay“ и „Amazon“ во Кина, се насочува кон трансформацијата на светот на традиционалните продавници. „Alibaba“ се насочи кон купување на голем трговски ланец – „Intime Retail Group“ за 2,6 милијарди долари. Тоа е многу за привилегијата да поседува компанија на која и се смалуваат приходите и со минијатурна стапка на внатрешниот пазар.

Обединувајќи ги силите со трговците, милијардерот и основач на „Alibaba“, Џек Ма се надева да се развие нов модел на онлајн и офлајн маркетинг. Идејата е дека огромната дигитална моќ на „Alibaba“, децениите искуство во создавањето на милијарди од продажба на стоки, силните врски со владата и големите брендови ќе и помогнат на компанијата да успее таму каде што другите како „Wal-Mart Stores“ и дури „Amazon“ не успеаа.

Ако овој план функционираше, тој може да ги отвори вратите кон многу повеќе работи, помагајќи на „Alibaba“ истовремено да се прошири логистичката мрежа и да собере огромен обем на непроценливо кориснички податоци.

„Никој нема решение или конкретен одговор, иако сите знаат дека тоа е следната страница за индустријата. „Alibaba“ сака да биде оној кој ќе го развие решението“, коментира Ансен Чан, аналитичар во „Daiwa Capital Markets“ од Хонг Конг.

Историјата досега покажала дека онлајн и офлајн компаниите не се претставија добро. „Wal-Mart“ потроши милијарди долари за развој на своите операции поврзани со трговијата, за сметка на профитот. „Amazon“ допрва прави сериозни чекори во областа на физичките продавници и се уште е во почетна фаза.

А сепак „Alibaba“ работи на многу поинаков пазар и е мотивирана од потребата да обезбеди нови извори на раст, бидејќи електронската трговија е во застој. Самиот Ма признал дека гледа „огромни предизвици“ пред компаниите за електронска трговија, во позадина на забавувањето на економијата на земјата.

Покрај „Intime“, „Alibaba“ купи и играчи во областа на електрониката – „Suning Commerce Group“ и „Haier Electronics Group“. Акциите на кинескиот гигант ја зголемија својата вредност со 2,1% во САД, откако последната трансакција беше објавена, додека оние на „Intime“ поскапеа за 36% во Хонг Конг.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Уникатно осветлување на новогодишната елка во Скопје Сити Мол

    Уникатно осветлување на новогодишната елка во Скопје Сити Мол

    Единствена и уникатна можност имаа посетителите на Скопје Сити Мол да видат како изгледа палењето на светилките од Новогодишната елка. Шоуто започна со мјузикл изведен…

  • Tencent Music ги надмина Spotify и Apple Music во Кина

    Tencent Music ги надмина Spotify и Apple Music во Кина

    Едно од најочекуваните ИПО-а во Кина следната година може да е музика за ушите на инвеститорите во „Tencent Holdings“ поради потенцијалот да ја намали бучавата,…

  • Amazon става точка на спорот, дава 100 милиони евра

    Amazon става точка на спорот, дава 100 милиони евра

    Американската компанија „Amazon“ ќе плати казна од 100 милиони евра за да стави точка на спорот околу неподмирениот долг во Италија. Италијанската даночна агенција соопшти…

  • Крај на една ера: Американските патници се збогуваат со „Џамбо џет“

    Крај на една ера: Американските патници се збогуваат со „Џамбо џет“

    Ги има испишано некои од најубавите страници во историјата на воздушниот сообраќај, стана авион на американските претседатели и летало што многу придонесе за развој на…

  • Deutsche Telekom ќе го купи холандскиот бизнис на Tele2

    Deutsche Telekom ќе го купи холандскиот бизнис на Tele2

    „Deutsche Telekom“ постигна договор со „Tele2 AB“, според кој „T-Mobile“ Холандија ќе се здобие со холандскиот бизнис на „Tele2“ за 190 милиони евра во готово…

  • „Рајанер“ со понуда за избегнување на божиќни нарушувања на летовите

    „Рајанер“ со понуда за избегнување на божиќни нарушувања на летовите

    Нискобуџетната авиокомпанија „Рајанер“ соопшти дека е подготвена да ги признае пилотските синдикати, во обид да го избегне нарушувањето на летовите во текот набожикниот период. Пред…

  • 16% од компаниите во ЕУ продаваат преку веб-канали

    16% од компаниите во ЕУ продаваат преку веб-канали

    16% од фирмите кои се наоѓаат во Европската унија, користеле сајт или мобилна апликација за да добиваат  нарачки од своите клиенти. Ова го покажуваат податоците…

  • „Волт Дизни“ го купи „Фокс“ на Мердок за 52 милијарди долари

    „Волт Дизни“ го купи „Фокс“ на Мердок за 52 милијарди долари

    „Волт Дизни“ се согласи да го купи најголемиот дел од бизнисот на 21 век, „Фокс“, за 52,4 милијарди долари, во договор што двете компании велат…

  • H&M планира да затвори продавници поради слабата продажба во кварталот

    H&M планира да затвори продавници поради слабата продажба во кварталот

    Шведската модна компанија „H&M“ планира да затвори уште физички продавници и да се насочи кон онлајн продажбата, откако претстави послаби од очекуваните резултати за четвртиот…

  • Илирика ја презема дејноста од белградскиот WISE брокер

    Илирика ја презема дејноста од белградскиот WISE брокер

    ИЛИРИКА Инвестментс АД Белград склучи договор за откуп на дејноста на една од најголемите српски брокерски куќи, WISE брокер АД Белград. Покрај дејностите, ИЛИРИКА ќе…