Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,840.86 0.69%    GRNT 759.67 0.49%    INEK 600.00 0%    KMB 2,600.00 -0.07%    MPT 28,000.00 0%    OHB 5,100.00 0%    OKTA 2,678.00 3%    STB 896.09 -0.12%    STBP 750.00 0.27%    TNB 10,799.85 0%    TPLF 1,365.00 0%    UNI 1,821.38 1.19%    

Alibaba сака да направи револуција во кинеската трговија на мало

Време: 10:12

Датум: јануари 12, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

alitasna33

Кинеската компанија за електронска трговија „Alibaba Group Holding“ беше пионер во воведувањето на интернет шопинг во Кина. Сега таа смета дека може да ги научи постарите трговци на мало за реалната светска трговија, пишува „Bloomberg“.

Онлајн гигантот, кој успеа да ги претекне „eBay“ и „Amazon“ во Кина, се насочува кон трансформацијата на светот на традиционалните продавници. „Alibaba“ се насочи кон купување на голем трговски ланец – „Intime Retail Group“ за 2,6 милијарди долари. Тоа е многу за привилегијата да поседува компанија на која и се смалуваат приходите и со минијатурна стапка на внатрешниот пазар.

Обединувајќи ги силите со трговците, милијардерот и основач на „Alibaba“, Џек Ма се надева да се развие нов модел на онлајн и офлајн маркетинг. Идејата е дека огромната дигитална моќ на „Alibaba“, децениите искуство во создавањето на милијарди од продажба на стоки, силните врски со владата и големите брендови ќе и помогнат на компанијата да успее таму каде што другите како „Wal-Mart Stores“ и дури „Amazon“ не успеаа.

Ако овој план функционираше, тој може да ги отвори вратите кон многу повеќе работи, помагајќи на „Alibaba“ истовремено да се прошири логистичката мрежа и да собере огромен обем на непроценливо кориснички податоци.

„Никој нема решение или конкретен одговор, иако сите знаат дека тоа е следната страница за индустријата. „Alibaba“ сака да биде оној кој ќе го развие решението“, коментира Ансен Чан, аналитичар во „Daiwa Capital Markets“ од Хонг Конг.

Историјата досега покажала дека онлајн и офлајн компаниите не се претставија добро. „Wal-Mart“ потроши милијарди долари за развој на своите операции поврзани со трговијата, за сметка на профитот. „Amazon“ допрва прави сериозни чекори во областа на физичките продавници и се уште е во почетна фаза.

А сепак „Alibaba“ работи на многу поинаков пазар и е мотивирана од потребата да обезбеди нови извори на раст, бидејќи електронската трговија е во застој. Самиот Ма признал дека гледа „огромни предизвици“ пред компаниите за електронска трговија, во позадина на забавувањето на економијата на земјата.

Покрај „Intime“, „Alibaba“ купи и играчи во областа на електрониката – „Suning Commerce Group“ и „Haier Electronics Group“. Акциите на кинескиот гигант ја зголемија својата вредност со 2,1% во САД, откако последната трансакција беше објавена, додека оние на „Intime“ поскапеа за 36% во Хонг Конг.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Lufthansa е најдобра авиокомпанија во Европа

    Lufthansa е најдобра авиокомпанија во Европа

    „Lufthansa“ беше избрана за „Најдобра авиокомпанија во Европа“ во истражувањето на Институтот за истражување на пазарот „Skytrax“, специјализирана во авијацијата. Испитаници биле околу 18 милиони…

  • Amundi го завршува договорот за Pioneer Investments

    Amundi го завршува договорот за Pioneer Investments

    Француската инвестициска група „Amundi“ објави дека ги исполнила условите од договорот за стекнување на бизнисот за управување со средства на „Pioneer“ од италијанската банка „UniCredit“…

  • Allianz скратува стотици работни места

    Allianz скратува стотици работни места

    Германскиот осигурителен концерн „Allianz“ ќе затвори 700 места со полно работно време во текот на следните три години, пренесоа медиумите. Погодени од мерката дека се…

  • Динг донг: McDonald’s достава!

    Динг донг: McDonald’s достава!

    Ланецот ресторани за брза храна „McDonald’s“ реши да започне со достава на храна на домашна адреса. После пилот проектот кој ланецот ресторани  го покрена на…

  • Qatar Airways сака 10% од American Airlines

    Qatar Airways сака 10% од American Airlines

    Арапскиот превозник „Qatar Airways“ подготвува понуда за купување на удел од најголемата американска авиокомпанија „American Airlines“. Како што објави „American Airlines“ во четвртокот преку порака…

  • Etsy ќе скрати 22% од персоналот

    Etsy ќе скрати 22% од персоналот

    Платформата за малопродажба на рачна изработка „Etsy“ објави втор круг на отпуштања на персонал. Компанијата наведува дека ќе затвори нови 140 работни позиции или околу…

  • Nomura планира да ги премести своите операции од Лондон во Франкфурт?

    Nomura планира да ги премести своите операции од Лондон во Франкфурт?

    Најголемата брокерска куќа во Јапонија, „Nomura Holding“ го избрала Франкфурт за нова централа за своите активности во Европската унија, откако Велика Британија ќе излезе од…

  • Moody’s го зголеми кредитниот рејтинг на НЛБ за две нивоа

    Moody’s го зголеми кредитниот рејтинг на НЛБ за две нивоа

    Вчера, меѓународната агенција за рејтинг Moody’s го подобри долгорочниот рејтинг на НЛБ за две нивоа на “Ba1” од “Ba3”. Оцената беше преименувана во “стабилна”. Како што…

  • Amazon ја укинува омилената опција – нема споредување

    Amazon ја укинува омилената опција – нема споредување

    Amazon секогаш бил добро место за споредување на понудата и цените. Често тоа било пресудно кога некој е неодлучен. А сега, компанијата, сака да ја…

  • Сопственикот на Costa Coffee оствари раст на продажбата од 7,6%

    Сопственикот на Costa Coffee оствари раст на продажбата од 7,6%

    Британската компанија „Whitbread“ која управува со синџирот на кафулиња „Costa Coffee“ и хотелите „Premier Inn“, забележа раст од 7,6% на продажбата за првиот квартал по…