Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,595.80 0.62%    BESK 11,000.07 -0.92%    KMB 2,800.00 -0.01%    MKSD 232.00 0%    MPT 28,032.26 -0.95%    OHB 5,367.09 -1.52%    REPL 52,500.00 -0.23%    RZLV 45.00 0%    RZUS 129.00 1.57%    SBT 2,180.00 -2.64%    STB 940.91 -0.33%    STBP 680.00 0%    TEL 274.50 0.92%    TNB 13,300.00 -1.48%    TTK 828.00 0.12%    

L’Oreal купува три брендови за нега на кожа од Valeant за 1,3 милијарди долари

Време: 15:10

Датум: јануари 10, 2017

Категорија: КОМПАНИИ

loreal333

Француската козметичка група „L’Oreal“ купува три брендови на производи за нега на кожа – „CeraVe“, „AcneFree“ и „Ambi“, од канадската „Valeant Pharmaceuticals International“, соопштува „Ројтерс“. Зделката, која е во вредност од 1,3 милијарди долари, ќе ги подобри резултатите на компанијата во САД, изјавија од „L’Oreal“.

Според француската компанија трите брендови имаат годишен комбиниран профит од околу 168 милиони долари.

„Овие три брендови, продорни и создадени врз силни односи со професионалци од здравствениот сектор, ќе ги зголеми речиси двојно приходите на нашата единица за активна козметика во САД и ќе ни помогнат да ја задоволиме растечката потрошувачка на активната нега на кожа по прифатливи цени“, изјави Фредерик Роуз, претседател и извршен директор на „L’Oreal USA“ во пораката.

Единицата на „L’Oreal“ ги вклучува уште марките „La Roche-Posay“, „Vichy“ и „SkinCeuticals“. Грижата за кожата е најголемата категорија во козметичката индустрија, и формира над една третина од глобалниот пазар, покажуваат податоците на „MarketResearh.com“, цитирани од „Bloomberg“.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • График на денот: Најпочитуваните компании во светот

    График на денот: Најпочитуваните компании во светот

    Рангирањето „Forbes Global 2000“ е добро познато годишно задолжително деловно читање. Оваа година за прв пат „Forbes“ се обединува со „Statista“ за да го однесе…

  • Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на Microsoft надмина 600 милијарди долари

    Пазарната капитализација на американскиот технолошки концерн „Microsoft“ за прв пат од 3-ти јануари 2000-та година, надмина 600 милијарди долари, објави „MarketWatch“. Претходно, овој праг беше…

  • P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    P&G успеа да ги исполни очекувањата за добивка и продажба

    „P&G“, најголемиот производител на производи во светот, ги надмина проценките на „Вол Стрит“ за своите профит и продажба. Релативно послабата продажба сепак најверојатно ќе му…

  • И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    И шефот на Goldman Sachs го потврди селењето во Франкфурт

    Како и другите светски банки на кои Лондон им беше дом, и Goldman Sachs веќе најави дека се сели по Брегзит. Сега тоа го потврди…

  • За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    За Unilever нема ништо убаво во лошото време

    Британско-холандската компанија „Unilever“ забележа помала од очекуваната продажба за третиот квартал, губејќи пазарен удел за сметка на помалите конкуренти и потиснување на надежите да ја…

  • Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Јава тренинг – Сеавус талент програма

    Како дел од Сеавус Талент програмите, во тек е пријавувањето за обука од областа на Јава технологијата. Обуката е наменета за дипломирани студенти или студенти…

  • Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Фабриката “Фени” доби нови сопственици

    Бугарската компанија „Енекод“ денеска ќе потпише договор за преземање на фабриката „Фени“, сите 850 вработени остануваат на работа. На вработените ќе им биде исплатена септемвриската…

  • PayPal ги надмина пазарните очекувања

    PayPal ги надмина пазарните очекувања

    Платежната услуга „Paypal“ успеа во третиот фискален квартал повторно да забележи значителен раст на својот бизнис и повторно ги надмина целите за целата година, пренесува…

  • Nestle забележа пад на продажбата

    Nestle забележа пад на продажбата

    Швајцарскиот производител на храна и пијалоци „Nestle“ соопшти дека во првите девет месеци од оваа година забележал пад на продажбата за 0,4 проценти, на вредност…

  • Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall – препознатливо обележје на модерно Скопје

    Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија со потполно нов концепт кој во изминатите години успеа да ги обедини шопингот, забавата и…