Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,399.58 0.08%    BESK 10,889.00 -0.1%    GRNT 609.76 0.08%    KJUBI 1,499.00 2.6%    KMB 2,977.56 -0.68%    MPT 27,000.00 -1.82%    RMDEN15 95.00 0%    RZUG 7.00 0%    RZUS 107.02 4.16%    STB 900.50 0.6%    STIL 91.24 0.18%    TEAL 730.00 0%    TNB 9,485.00 4.66%    

Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

Време: 13:03

Датум: јануари 6, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

gligor

Денар: Макпрогрес постои 26 години. Што е тоа што ја одржува компанијата, а што е тоа што ја движи напред?

Целосната посветеност на менаџментот и вработените кон развој, производство и дистрибуција на квалитетни прехранбени производи ја води компанијата Макпрогрес напред. Во сите години наназад Макпрогрес континуирано напредува, инвестира и гради. Брендовите и производите кои ги развиваме се одговор на потребите и барањата на потрошувачите.

Во 26 годишното постоење Макпрогрес преку континуирани инвестиции и висока стапка на раст стана една од најголемите прехранбени индустрии во Република Македонија и водечки извозник од прехранбената индустрија веќе три години по ред.  За да се биде успешен производител најважно e да се има конкурентен производ. Ова подразбира инвестирање во новите технологии за производство, силен тим за истражување и развој, одлично менаџиран производствен процес и висока продуктивност. Нашата политика е да се понуди квалитет за прифатлива цена и да се реагира брзо и соодветно спрема потребите на пазарот. Секако неопходно е сертифицирање на производните процеси според ISO, HACCP, Halal, IFS, Kosher стандардите кои ние ги имаме целосно имплементирано.

Денар: Макпрогрес е извозно ориентирана компанија. Како Макпрогрес се пробива на странските пазари? Каде се во светот може да се најдат прозиводите на Макпрогрес?

Нашиот главен двигател и потенцијален генератор на раст и понатаму ќе биде извозот. Со цел разгледување на можностите за извоз на производите на Макпрогрес на нови пазари, воспоставување соработка со нови компании и светски ланци на супермаркети низ светот, како и за собирање нови иновативни искуства и знаења за трендовите во производството на храна, се претставивме на најголемиот светски саем за храна “Сиал” кој се одржа од 16-20 октомври во Париз, Франција а на крајот на овој месец со свој штанд ќе се претставиме и на најголемиот саем во светот специјализиран за кондиторски производи ИСМ во Келн Германија.

Макпрогрес отсекогаш се охрабрувал на чекори и деловни предизвици кои возбудуваат и нудат пласман на пазари со економски текови сосема различни од локалните, на континуирани инвестиции кои значат создавање нови вредности. Токму со цел да бидеме блиску до светските трендови, и можностите за иновации, учествуваме на овие саеми, кои за нас како динамична компанија претставуваат одлична можност за нови искуства и знаења кои ќе ни помогнат во долгорочниот развој на нашата компанија.

Производите Винчини може да се најдат на полиците во маркетите во повеќе од 50 држави ширум светот на 5 континенти, дури до Малдивите, Гренланд, Австралија и Северна Америка.

Денар: Од широката палета на производи, дали имате лично омилени?

Јас и моето семејство сме поврзани со Макпрогрес и производите секојдневно. Освен на работа каде често имам можност да пробам и производи кои не се во редовно производство но се во фаза на развој, во домот ги користиме повеќето од производите. Појадокот обично се состои од овесни снегулки или мусли со тропско овошје од Натура со јогурт, кога сакам лесен и здрав ручек зелена или црвена леќа од Сончева Долина.

Како член на тимот кој ги креира производите на Макпрогрес мене сите производи ми се драги. Често поминувам низ периоди кога имам некој производ кој ми е омилен. Моментално такви се новите Триофино тортички и штрудлите од Винчини.

gligorrr

Денар: Макпрогрес е успешна приказна за еден семеен бизнис. Што Ве мотивира Вас лично и од каде доаѓа најголемата поддршка?

Предизвикот да се успее беше многу голем. Со прифаќањето на ризикот, оптимизам и многу упорност сите овие години успеавме од година во година работата да ја прошируваме, да воведуваме нови капацитети, побрзи и поголеми линии за производство. Дополнително ме мотивира благосостојбата на нашите вработени за кои освен своите редовни примања им обезбедуваме и екскурзии, тим билдинзи, разна забава и рекреација.

Најголемата поддршка доаѓа од семејството, а најмногу од мојот татко Александар со кој ги имаме поделено одговорностите но за многу нешта меѓусебно се консултираме и надополнуваме.

Денар: Макпрогрес е наградувана општествено одговорна компанија. На кој начин Макпрогрес придонесува за општествен развој и придобивки? Кои активности ги поддржавте неодамна?

Макпрогрес е проактивна општествено одговорна компанија која секојдневно поддржува и инвестира во многу проекти кои се во делот на севкупното живеење како спорт, култура, образование.

Во изминативе години Макпрогрес направи инвестиции во замената на погонското гориво кое го користи во производниот процес со преминување од екстра лесно масло на течен нафтен гас и со тоа драстично допринесе кон заштита на животната средина бидејки гасот е многу поеколошко гориво во однос на нафтата. Покрај ова направивме и низа мерки за подобрување на производството, намалување на празните одови, редуцирање на технолошкиот отпад и мерки за целосно рециклирање на амбалажите од хартија, метал и пластика.

Наградите кои на државно ниво ги имаме добиено ни се посебно драги и ја потврдуваат нашата заложба за општествена одговорност. Нашата стратегија таканаречена РРР односно Редуцирај, Рециклирај, Реупотребувај е долгогодишна континуирана програма која обезбедува Макпрогрес многу да го намали своето влијание врз животната средина.

Како најнов и мене драг проект е основањето на корпоративна компаниска библиотека која брои повеќе од 300 книги во сегментот на деловна литература, менаџмент, маркетинг, мотивациска и популарна психологија и слично. До оваа библиотека сите вработени имаат бесплатен пристап и во првите три месеци од нејзино основање согледувам дека е прав погодок.

Денар: Кој е следниот голем план на Макпрогрес?

Во август годинава, Макпрогрес Виница пушти во употреба нова линија за производство на наполитанки и вафли од брендот Винчини, инвестиција вредна 1.5 милиони евра. Со оваа инвестиција обезбедивме нови 30 вработувања и зголемување на извозните капацитети на компанијата.

Со овие бизнис одлуки се трудиме да бидеме двигателите на македонската економија, компанија која придонесува кон севкупниот развој на домашната економија и пример за останатите. Дополнително, за нас ова потрврдува дека со нови инвестиции и неуморно работење дури и во услови на криза може да се остварува амбициозна цел – до 2020 година да го зголемиме производниот капацитет двојно од оној во 2014. За исполнување на таа цел во нашата лабораторија за истражување и развој континуирано се работи на многу проекти. Постојано ја збогатуваме палетата на производи. Само оваа година лансиравме неколку иновации во категориите на кондиторски производи како и целосно нов бренд на производи кои уникатно ќе одговорат на желбите на потрошувачите на македонскиот пазари и низ светот.

Денар: Што е најнов производ и резултат на гореспоменатите инвестиции и вложувања?

Најново од Винчини е производот Триофино , меки трослојни тортички со вкус на лешник и кајсија. Триофино е практично спакуван десерт, произведен по рецепт на нашите слаткарски мајстори, од комбинација на природни состојки, без вештачки бои и додатоци.

Кога ја имате честа да бидете една од најголемите прехранбени индустрии на пазарот, инвестициите и новитетите во производството се императив во одржувањето на конкурентноста и имиџот на компанијата.

Кога пласираме нов производ, посветуваме особено време и внимание на дизајнот, практичноста на пакувањето, името на производот, и се разбира, на квалитетот. Тоа е нашиот начин на работа што не прави поразлични.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Можеби во блиска иднина поради проектите кои ги реализирав ќе бидам означен како најлошиот, а можеби и како најдобриот претседател на федерацијата. Факт е дека…

  • Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Интервју со Јандре Здравески, сопственик и директор на Металотехника Прилеп

    Само 1-2 милиметри нанесени од „ТермоСтоп“ заменуваат 50-70 милиметри класична изолација, а заштедата на енергија е 30-50%, со што инвестицијата во ваква изолација се враќа…

  • Интервју со м-р Лазе Камчев- Главен Извршен Директор на КД Фондови

    Интервју со м-р Лазе Камчев- Главен Извршен Директор на КД Фондови

    Инвестициските фондови обезбедуваат профитабилност, сигурност и ликвидност Живееме во време кога сме соочени со најразлични предизвици. Тоа честопати не спречува да размислуваме за својата иднина,…

  • Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

    Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

    Денар: Рамстор маркетите се еден од лидерите во малопродажбата, постојано зголемувајќи ги стандардите во таа област. Дали би можеле да издвоите кои се тие деловни…

  • Интервју со Виктор Устијаноски, сопственик на Укион

    Интервју со Виктор Устијаноски, сопственик на Укион

    УКИОН ДООЕЛ е интернет ориентирана компанија основана со визија да понуди едноставност во интернет работењето. 1. Кои се услугите кои ги нуди Укион? Нашето работење…

  • Интервју со Давор Вукадиновиќ – Претседател на Управен одбор на НЛБ Нов пензиски фонд АД Скопје и Филип Николоски, Втор генерален директор на КБ Пензиско друштво

    Интервју со Давор Вукадиновиќ – Претседател на Управен одбор на НЛБ Нов пензиски фонд АД Скопје и Филип Николоски, Втор генерален директор на КБ Пензиско друштво

    Денар: На кој принцип функционира пензискиот систем во Македонија? Давор Вукадиновиќ: Од 2006 година во Република Македонија оперативно започна да функционира реформираниот тристолбен пензиски систем. Со…

  • Интервју со Маја Бојчевска Ѓорѓиевска, генерален менаџер на Агенција за обезбедување на имот и лица ОСА

    Интервју со Маја Бојчевска Ѓорѓиевска, генерален менаџер на Агенција за обезбедување на имот и лица ОСА

    Денар: Г-ѓа Ѓорѓиевска, вашата компанија е првата основана Агенција за обезбедување на имот и лица во земјата. Успешно работите веќе 16 години, која е тајната…

  • Интервју со Жаклина Гештаковска Алексовска, Експерт за родови прашања при Програмата за зголемување на пазарната вработливост на Швајцарската Агенција за Развој и Соработка

    Интервју со Жаклина Гештаковска Алексовска, Експерт за родови прашања при Програмата за зголемување на пазарната вработливост на Швајцарската Агенција за Развој и Соработка

    Жаклина Гештаковска Алексовска е експерт за родови прашања во рамките на Програмата за Зголемување на пазарната вработливост (ИМЕ) финансирана од Швајцарската Агенција за Развој и…

  • Интервју со Горан Ѓоргоноски, сопственик на маркетинг агенцијата “КМГ Спорт”

    Интервју со Горан Ѓоргоноски, сопственик на маркетинг агенцијата “КМГ Спорт”

      “Децата да учат од врвни стручњаци, но и едни од други”   Денар: По успешното прво изднание на „најважниот проект во неговата кариера“ (така…

  • Интервју со Александар Стефанов, член на Управниот одбор на Фабрика Карпош

    Интервју со Александар Стефанов, член на Управниот одбор на Фабрика Карпош

    Денар:Колку време постои Карпош Фабрика и како започна целата оваа приказна? Фабрика Карпош е една од најстарите фабрики во Македонија. Постои и функционира на пазарот…