25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗШарапова во тригодишна врска со Porsche

Шарапова во тригодишна врска со Porsche

Maria+Sharapova+Porsche+Presents+New+Testimonial+mJOuTWuGTKvx

Германскиот производител на автомобили „Porsche“ за заштитно лице во наредните три години ја одбра Марија Шарапова.

Познато е дека моделите на „Porsche“ воглавном се „машки“ играчки, но експертите се прашуваат дали германскиот бренд со „женствените“ модели ќе се обиде да го освои и понежниот дел од популацијата.

Според некои испитувања дури 88 проценти од купувачите на моделите на „Porsche 911“ се мажи.

„Марија е перфектен избор. Нејзиниот профил и харизма се идеални за нас“, изјави Матијас Милер.

Русинката моментално е на второто место на ВТА листата, а заработува дури 20 милиони долари годишно само од реклами. Покрај „Porsche“ таа е заштитно лице и на компаниите „Nike“, „Cole Haan“, „Evian“, „Tag Heuer“ и „Samsung“.

Сепак ова не е првпат Шарапова да рекламира автомобилски бренд, имено таа во 2006-та година беше заштитно лице на „Land Rover“, но оваа работа пропадна поради тоа што „Ford“ две години подоцна го продаде овој бренд.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП