Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 7,301.12 -0.29%    FERS 59,000.00 5.34%    KMB 2,698.87 0.16%    MPT 27,000.00 0%    REPL 54,101.00 -0.06%    TPLF 1,530.00 0.22%    TTK 800.12 0.02%    

Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

Време: 10:04

Датум: ноември 3, 2016

Категорија: ИНТЕРВЈУ

ram

Денар: Рамстор маркетите се еден од лидерите во малопродажбата, постојано зголемувајќи ги стандардите во таа област. Дали би можеле да издвоите кои се тие деловни одлуки што се клучни за успехот?

На долг рок сакаме да бидеме меѓу првите три фирми за малопродажба со највисок промет во Македонија, а на краток рок најдобрата малопродажна фирма во Македонија. Зад нашиот успех стојат: задоволството на клиентите кое го постигнуваме со искуството за пазарување кое им го нудиме на нашите купувачи, задволството на вработените како и задоволството на добавувачите. Kлиентите, вработените и добавувачите се значаен дел на нашето работење и имаат голем удел во нашиот успех.

Од друга страна пак направивме одредени измени во моделот на работење во категориите на свежо овошје, зеленчук и месо. Сега нашите клиенти можат во секое време да најдат свежо овошје, зеленчук и месо на нашите полици. Сметам дека растот во прометот во овие категории ни овозможи да привлечеме нови муштерии.

Денар: Глобалната економска криза негативно влијаеше на економијата. Меѓутоа, речиси 11 години, Рамстор маркетите во Македонија постигнуваат одлични деловни резултати. Ќе го споделите со нас рецептот за успех?

Економската криза доведе до негативна инфлација во државата. Ова значи дека многу производи сега се продаваат за пониска цена во споредба со минатата година. Доколку ја погледнеме инфлацијата на Рамстор можеме да видиме дека истата е под онаа на државно ниво. Благодарение на проектите за оперативна ефикасност кои ги спроведе Рамстор голем број на производи беа ставени во продажба по пониски цени во споредба со конкуренцијата, без притоа да се намали квалитетот на истите. На овој начин нашите купувачи не ја почуствуваа кризата.

Од друга страна гледаме дека нашите муштерии се многу задоволни од активностите околу промоциите со поени  што ни донесе нови купувачи.

Сакаме постојано да ги информираме нашите купувачи за нашите активности и да бидеме во постојан контакт со нив и токму затоа сметам дека нашите инвестиции во маркетингот и рекламирањето имаат големо влијание врз нашиот успех.

Денар: Како се приспособувате на промените во бизнисот и кои се новите предизвици со кои се соочува Рамстор, имајќи ги в предвид високите очекувања на потрошувачите и сè посилната конкуренција?  

Најголемата тешкотија со која се соочуваме е се разбира економската криза и политичката неизвесност. Во ваква неизвесна средина блгодарение на Рамстор картичката имаме прилика редовно да ги анализираме очекувањата и навиките на купувачите. Врз основа на овие резултати донесуваме одлуки во однос на нашите стратегии за маркетинг, продажба и цени.

foto

Денар: Рамстор вработува повеќе од 600 лица и токму поради тоа е важен економски фактор во локалната заедница. Како ги избирате вашите вработени? Дали сте задоволни со понудата на работна сила во Македонија?

Во Рамстор јасно се дефинирани сите описи на работни места како и компетенциите и способностите кои ни се потребни за истите. Во оваа насока нашиот професионален персонал во одделот за човечки ресурси спроведува интервјуа за работа и ги вработува оние кои ги поседуваат компетенциите и вештините потребни за релевантното работно место. Работната сила во Македонија општо гледано е на задоволително  ниво за малопродажниот сектор.

Денар: Со вашите лојални потрошувачи оваа година заедно го прославувате јубилејот 11 години Рамстор во Македонија, креирајќи наградна игра со награден фонд над два милиони денари. Каков одзив има до сега и дали потрошувачите се задоволни и мотивирани да учествуваат?

Како што знаете во рамки на кампањата на еден купувач ќе му доделиме автомобил, а на 111 купувачи вредносни купони од 11.000 денари. Можам да кажам дека генерално подароците ги мотивираат купувачите и нивните ставови и реакции во однос на кампањата се позитивни. Бидејќи станува збор за кампања која ќе трае приближно 2 месеци, сметам дека во наредните недели ќе имаме попозитивни резултати. Рамстор секоја година во месец октомври/ноември ќе организира активности за наградување на своите купувачи во рамки на новогодишните прослави. На овој начин нашите новогодишни активности преминуваат во традиција.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…

  • Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Интервју со Коста Костадиновски, извршен директор на Илирика

    Илирика како врвна финансиска институција нуди високо ниво на инвестициски услуги кои покрај разните предизвици секогаш е доследна во своите стратегии кои резултираат со долгорочни…

  • Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Интервју со Олга Дервенџи – Менаџер за лизинг на Skopje City Mall

    Денар: Skopje City Mall е нашиот најголем трговски центар, чија работа и функционирање мора постојано да ја следите. Како се справувате со оваа задача, односно…

  • Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Интервју со Дарко Панчевски – претставник од маркетинг секторот на Skopje City Mall

    Денар: Овој месец Skopje City Mall слави 5 години постоење и за овие неколку години успеа да се позиционира како лидер на пазарот. Што е…

  • Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Интервју со Валентина Николовска – менаџер за комерцијализација на Skopje City Mall

    Задоволните и лојални клиенти се нашиот најголем успех и сатисфакција Skopje City Mall е првиот современ трговски центар во Македонија кој утре слави 5 години…