Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 5,840.86 0.69%    GRNT 759.67 0.49%    INEK 600.00 0%    KMB 2,600.00 -0.07%    MPT 28,000.00 0%    OHB 5,100.00 0%    OKTA 2,678.00 3%    STB 896.09 -0.12%    STBP 750.00 0.27%    TNB 10,799.85 0%    TPLF 1,365.00 0%    UNI 1,821.38 1.19%    

Интервју со Мурат Јуксел, маркетинг директор на Рамстор Македонија

Време: 10:04

Датум: ноември 3, 2016

Категорија: ИНТЕРВЈУ

ram

Денар: Рамстор маркетите се еден од лидерите во малопродажбата, постојано зголемувајќи ги стандардите во таа област. Дали би можеле да издвоите кои се тие деловни одлуки што се клучни за успехот?

На долг рок сакаме да бидеме меѓу првите три фирми за малопродажба со највисок промет во Македонија, а на краток рок најдобрата малопродажна фирма во Македонија. Зад нашиот успех стојат: задоволството на клиентите кое го постигнуваме со искуството за пазарување кое им го нудиме на нашите купувачи, задволството на вработените како и задоволството на добавувачите. Kлиентите, вработените и добавувачите се значаен дел на нашето работење и имаат голем удел во нашиот успех.

Од друга страна пак направивме одредени измени во моделот на работење во категориите на свежо овошје, зеленчук и месо. Сега нашите клиенти можат во секое време да најдат свежо овошје, зеленчук и месо на нашите полици. Сметам дека растот во прометот во овие категории ни овозможи да привлечеме нови муштерии.

Денар: Глобалната економска криза негативно влијаеше на економијата. Меѓутоа, речиси 11 години, Рамстор маркетите во Македонија постигнуваат одлични деловни резултати. Ќе го споделите со нас рецептот за успех?

Економската криза доведе до негативна инфлација во државата. Ова значи дека многу производи сега се продаваат за пониска цена во споредба со минатата година. Доколку ја погледнеме инфлацијата на Рамстор можеме да видиме дека истата е под онаа на државно ниво. Благодарение на проектите за оперативна ефикасност кои ги спроведе Рамстор голем број на производи беа ставени во продажба по пониски цени во споредба со конкуренцијата, без притоа да се намали квалитетот на истите. На овој начин нашите купувачи не ја почуствуваа кризата.

Од друга страна гледаме дека нашите муштерии се многу задоволни од активностите околу промоциите со поени  што ни донесе нови купувачи.

Сакаме постојано да ги информираме нашите купувачи за нашите активности и да бидеме во постојан контакт со нив и токму затоа сметам дека нашите инвестиции во маркетингот и рекламирањето имаат големо влијание врз нашиот успех.

Денар: Како се приспособувате на промените во бизнисот и кои се новите предизвици со кои се соочува Рамстор, имајќи ги в предвид високите очекувања на потрошувачите и сè посилната конкуренција?  

Најголемата тешкотија со која се соочуваме е се разбира економската криза и политичката неизвесност. Во ваква неизвесна средина блгодарение на Рамстор картичката имаме прилика редовно да ги анализираме очекувањата и навиките на купувачите. Врз основа на овие резултати донесуваме одлуки во однос на нашите стратегии за маркетинг, продажба и цени.

foto

Денар: Рамстор вработува повеќе од 600 лица и токму поради тоа е важен економски фактор во локалната заедница. Како ги избирате вашите вработени? Дали сте задоволни со понудата на работна сила во Македонија?

Во Рамстор јасно се дефинирани сите описи на работни места како и компетенциите и способностите кои ни се потребни за истите. Во оваа насока нашиот професионален персонал во одделот за човечки ресурси спроведува интервјуа за работа и ги вработува оние кои ги поседуваат компетенциите и вештините потребни за релевантното работно место. Работната сила во Македонија општо гледано е на задоволително  ниво за малопродажниот сектор.

Денар: Со вашите лојални потрошувачи оваа година заедно го прославувате јубилејот 11 години Рамстор во Македонија, креирајќи наградна игра со награден фонд над два милиони денари. Каков одзив има до сега и дали потрошувачите се задоволни и мотивирани да учествуваат?

Како што знаете во рамки на кампањата на еден купувач ќе му доделиме автомобил, а на 111 купувачи вредносни купони од 11.000 денари. Можам да кажам дека генерално подароците ги мотивираат купувачите и нивните ставови и реакции во однос на кампањата се позитивни. Бидејќи станува збор за кампања која ќе трае приближно 2 месеци, сметам дека во наредните недели ќе имаме попозитивни резултати. Рамстор секоја година во месец октомври/ноември ќе организира активности за наградување на своите купувачи во рамки на новогодишните прослави. На овој начин нашите новогодишни активности преминуваат во традиција.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

    Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

    Денар: Се поактуелни стануваат темите поврзани со осигурувањето. Какво е вашето мислење? Каде е осигурувањето во Македонија, каде сте вие на пазарот? Одговор: Задоволни сме…

  • Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Интервју со Марија Михаилова – менаџер за контрола на квалитет во Макпрогрес Виница

    Макпрогрес е компанија која работи по највисоките стандарди за квалитет и безбедност на производите Денар: Како една од најголемите прехранбени индустрии на пазарот, која постојано…

  • Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Интервју со Оливер Димитровски, сопственик на групацијата ЊУ ВЕЈ Лимитед

    Недвижностите сѐ уште се најсигурен избор за инвестиција Побарувачката и инвестицијата во недвижности сѐ уште се на високо ниво. Со експанзијата во градежништвото, постојано се…

  • Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Интервју со Миле Бошков, Претседател на Бизнис Конфедерација на Македонија

    Бизнис Конфедерација на Македонија со нови препораки за бизнис климата во земјата Денар:Бизнис Конфедерација на Македонија 15 години ја артикулира бизнис климата во земјава, што…

  • Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Интервју со Тони Трајанов, Главен извршен директор на Македонско кредитно биро

    Денар: Кога е формирано Македонско кредитно биро и која е неговата функција? -Македонско кредитно биро (МКБ) е акционерско друштво основано на 24.12.2008 година од страна…

  • Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Интервју со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит

    Разговор со Томе Пачаразлиев, дипл. машински инженер и сопственик на компанијата Транзит, која e една од првите фирми во Македонија која се занимава со увоз,…

  • Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

    Интервју со Ајхан Узун, Генерален Директор на Рамсторe Македонија

    Ајхан Узун: Поставувањето на високи стандарди и позиционирањето како лидер е голем предизвик Факт е дека никој не може да остане рамнодушен и да не…

  • Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Интервју со претседателот на ФФМ – Илчо Ѓорѓиоски

    Можеби во блиска иднина поради проектите кои ги реализирав ќе бидам означен како најлошиот, а можеби и како најдобриот претседател на федерацијата. Факт е дека…

  • Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Интервју со Никола Илиевски, Менаџер во A&Е Груп

    Tonino Lamborghini е кафе кое е симбол на италијанската култура и традиција Денар: Првата асоцијација која ја добиваме кога ќе се спомене престижниот бренд Ламборџини…

  • Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Интервју со г. Глигор Цветанов, Извршен Директор на Макпрогрес ДОО Виница

    Денар: Макпрогрес постои 26 години. Што е тоа што ја одржува компанијата, а што е тоа што ја движи напред? Целосната посветеност на менаџментот и…