Најтешкиот дел од обавувањето на некоја задача е самиот почеток. Од таа идеја се водеа психолозите кои се обидуваа да им помогнат на сите кои не успеваат да ги испочитуваат роковите и да ги обават задачите навремено.
Психолозите од универзитетите во Чикаго и Торонто замолија две групи фармери во Индија да отворат сметка во банка и да уплатат на неа некој износ до одреден рок, а на сите кои ќе успеат во тоа им ветија парична награда. На едната група во месец јуни и поставиле рок до декември. А на втората група и пришле во јули и и дале рок до јануари.
Фармерите од првата група во обавувањето на задачата пристапиле веднаш, иако и првата и втората група имале ист број на месеци за исполнување на задачата. Причината е рокот кој за првата група бил истата година, па и со самото тоа се чинело дека задачата мора да се обави што порано.
Второто истражување докажало дека луѓето попрво ќе започнат со обавување на некоја задача или работа ако рокот им е тековниот месец, отколку следниот.
И боите можат да влијаат на перцепцијата на времето. Доколку периодот до некој рок кој го имате, на календарот го обележите на пример со плава боја, поверојатно е дека задачата ќе ја обавите на време.
Заклучoкот на психолозите е дека луѓето многу повеќе се грижат за себе во иднината отколку во сегашноста. Ако овие ситни трикови можат да не доведат во ред, тогаш зошто да не ги испробаме?