28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИГерманија и САД ja охрабруваaт добивката на Deutsche Telekom

Германија и САД ja охрабруваaт добивката на Deutsche Telekom

t3

„Deutsche Telekom“ забележа добивка за првиот квартал, што ги надмина очекувањата на аналитичарите, откако нејзината поделба во САД успеа да привлече повеќе претплатници, користејќи агресивни промоции, а нејзиниот бизнис во Германија доби повеќе корисници на оптички интернет, пишува „Bloomberg“.

Профитот пред даноци, такси и амортизација се зголемил за 13% до 5,16 милијарди евра (5,93 милијарди долари), соопштија од компанијата. Аналитичарите прогнозираа 5,1 милијарди евра. Приходите од продажба се зголемија за 4,7% до 17,6 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за 17,5 милијарди евра.

„Deutsche Telekom“ искористи од пребарувањето во САД, каде подружницата „T-Mobile US“ минатиот месец ја зголеми прогнозата за раст на претплатниците, откако привлече повеќе од 1 милион месечни корисници за седмиот по ред квартал. Шефот на единицата Џон Легере го користи маркетингот на социјални мрежи и бесплатни видео стриминг промоции, за да привлекува претплатници од конкурентите, како „Verizon Communications“, „AT & T“ и „Sprint“.

На внатрешниот пазар „Deutsche Telekom“ се натпреварува со „Vodafone Group“ и „Telefonica“, обидувајќи се да освои повеќе корисници на „MagentaOne“ – пакет од телефонски, интернет и ТВ услуги, кој го нуди во Германија и други европски земји. Конкуренти, меѓу кои „United Internet“ и „Drillisch“, вршат притисок врз операторот упатувајќи поевтини предлози на корисниците.

Операторот почнал да го продава и својот обновен производ „Entertain TV“, кој вклучува нови функции, вклучувајќи и пристап до видео платформи и стриминг услуги како „YouTube“ и „Watchever“ на „Vivendi“. Компанијата може да ја додаде услугата, нудејќи пристап до фудбалските натпревари од Бундеслигата, правата кои се продаваат на аукција. Од своја страна „Deutsche Telekom“ ги наоѓа за „интересни“, напиша „Boersen-Zeitung“ на 2-ри мај, повикувајќи се на еден од членовите на одборот на директори Ниек Јан Ван Дам.

Продажбата генерирана од европскиот бизнис на операторот, која ги вклучува проблемите на единицата „T-Mobile Netherlands“, се намалија за 2,4% до 3,1 милијарди евра. Европскиот сегмент на компанијата изгуби 529.000 мобилни претплатници.

За извештајниот период „Deutsche Telekom“ додаде 660.000 фиброоптични врски во Германија. Компанијата ја потврди прогнозата за 2016-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП