„Deutsche Telekom“ забележа добивка за првиот квартал, што ги надмина очекувањата на аналитичарите, откако нејзината поделба во САД успеа да привлече повеќе претплатници, користејќи агресивни промоции, а нејзиниот бизнис во Германија доби повеќе корисници на оптички интернет, пишува „Bloomberg“.
Профитот пред даноци, такси и амортизација се зголемил за 13% до 5,16 милијарди евра (5,93 милијарди долари), соопштија од компанијата. Аналитичарите прогнозираа 5,1 милијарди евра. Приходите од продажба се зголемија за 4,7% до 17,6 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за 17,5 милијарди евра.
„Deutsche Telekom“ искористи од пребарувањето во САД, каде подружницата „T-Mobile US“ минатиот месец ја зголеми прогнозата за раст на претплатниците, откако привлече повеќе од 1 милион месечни корисници за седмиот по ред квартал. Шефот на единицата Џон Легере го користи маркетингот на социјални мрежи и бесплатни видео стриминг промоции, за да привлекува претплатници од конкурентите, како „Verizon Communications“, „AT & T“ и „Sprint“.
На внатрешниот пазар „Deutsche Telekom“ се натпреварува со „Vodafone Group“ и „Telefonica“, обидувајќи се да освои повеќе корисници на „MagentaOne“ – пакет од телефонски, интернет и ТВ услуги, кој го нуди во Германија и други европски земји. Конкуренти, меѓу кои „United Internet“ и „Drillisch“, вршат притисок врз операторот упатувајќи поевтини предлози на корисниците.
Операторот почнал да го продава и својот обновен производ „Entertain TV“, кој вклучува нови функции, вклучувајќи и пристап до видео платформи и стриминг услуги како „YouTube“ и „Watchever“ на „Vivendi“. Компанијата може да ја додаде услугата, нудејќи пристап до фудбалските натпревари од Бундеслигата, правата кои се продаваат на аукција. Од своја страна „Deutsche Telekom“ ги наоѓа за „интересни“, напиша „Boersen-Zeitung“ на 2-ри мај, повикувајќи се на еден од членовите на одборот на директори Ниек Јан Ван Дам.
Продажбата генерирана од европскиот бизнис на операторот, која ги вклучува проблемите на единицата „T-Mobile Netherlands“, се намалија за 2,4% до 3,1 милијарди евра. Европскиот сегмент на компанијата изгуби 529.000 мобилни претплатници.
За извештајниот период „Deutsche Telekom“ додаде 660.000 фиброоптични врски во Германија. Компанијата ја потврди прогнозата за 2016-та година.