Доброто лого е од клучно значење за визуелниот идентитет и бренд на компанијата.
Некои од најпознатите глобални компании во креирањето логоа имаат инвестирано до неверојатни 211 милиони долари, а некои од нив овој графички симбол не ги чинел ниту еден денар.
Пепси неодамна одлучи да го редизајнира шишето, но го зачува логото за кое доби ново решение пред пет години, што ја чинеше компанијата милиони долари.
Дознајте колку плати Лондон минатата година за логото за Олимпијадата, колку плати БиБиСи за својот препознатлив графички дизајн, и колку за својот визуелен идентитет издвоиле технолошките компании.
1. Australia and New Zeland Banking
Редизајн: 2009 година
Цена: 15 милиони долари
2. БиБиСи (BBC)
Редизајн: 1997 година
Цена: 1.8 милиони долар
3. Pepsi
Редизајн: 2008 година
Цена: 1 милион долари
4. British Petroleum
Редизајн: 2008 година
Цена: 211 милиони долари
5. Enron
Дизајн: Пол Ранд
Цена: 33 илјади долари
6. Лондон (Олимпијада)
Дизајн: Волф Олинс 2007 година
Цена: 625 илјади долари
7. NeXT
Дизајн: Пол Ранд 1986 година
Цена: 100 илјади долари
8. Мелбурн
Дизајн: 2009 година
Цена: 625 илјади долари
9. Coca-Cola
Дизајн: 1885 година
Цена: 0 долари
10. Twitter
Дизајн: 2009 година
Цена: 15 долари
11. Google
Дизајн: 1998 година
Цена: 0 долари
12. Nike
Дизајн: 1975 година
Цена: 35 долари
13. Accenture
Дизајн: 2000 година
Цена: 100 милиони долари
14. Microsoft
Дизајн: 2012 година
Цена: 0 долари